Nordkapp Camping reviews

Laatst bijgewerkt: 25 juli 2023

Prachtige locatie,slechte bedden, gedateerd meubilair, weing comfort, slecht voor je rug

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2022

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2022

Zweckmäßig

Laatst bijgewerkt: 21 juni 2022

Zoals beschreven

Zoals uitgelegd in de reisbescheiden

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2022

Asphaltierter Platz, toller Blick ringsherum. Sanitär alt, aber ok, Duschen sind nicht beheizt.

Harald Schmirler
Laatst bijgewerkt: 19 juni 2022

Ein schöner Stellplatz auf dem Weg zum Nordkapp mit 2 Sanitärgebäuden incl. Waschmaschine undTrockner. Demnach besser als mancher CP mit mehr Stellplätzen.

Mw. T.K. Mol
Laatst bijgewerkt: 14 juni 2022

Kamperen aan het einde van Europa

We hebben hier twee nachten geslapen in een kampeerhut. De hut is voorzien van kookspullen en een eigen douche en toilet en kijkt uit over de omliggende besneeuwde bergtoppen. Daarnaast werden we goed geholpen door de vriendelijke man achter de receptie die de birdsafari in Gjesvær voor ons boekte. Naar Gjesvær en de Noordkaap is het vanuit hier een klein halfuurtje rijden en Honningsvåg met zijn supermarkt, cafeetjes en restaurantjes zit op zo’n tien minuten. Prima plek dus!

Laatst bijgewerkt: 13 juni 2022

Parkeerplaats met veel te weinig ruimte!

Travelia
Laatst bijgewerkt: 3 juni 2022

Pracht locatie!

Geweldige locatie op weg naar de Noordkaap. Rustig! Vriendelijk intvangst. We konden zelfs al om 12 uur unchecjen! Het huisje was goed schoon. Alles wat je nodig hebt. Een wasmachine voor alg gebruik. Wifi was achter op het terrien bij ons huisje (nr 12) niet sterk genoeg. Maar bij het hoofdgebouw prima.