Skarsnuten Fjellandsby reviews

5,6

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2023

Donker appartementje in ski resort in opbouw

Met veel moeite gevonden, gelukkig met hulp aardige meneer. Het is een gewone sleutel gevonden via een deur met code en locker met code . Appartement erg donker en kapotte douche ophangsysteem, diverse plafond spotjes kapot. geen buiten stoelen , aan een nog niet geasfalteerde weg waardoor het stofhappen was.

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2023

Mooie accomodatie.....lastig te vinden

De accomodatie ziet er netjes en verzorgd uit. Alles is aanwezig en van goeie kwaliteit. Het is hier heerlijk rustig eind juni. Het systeem met codes werkt niet voor iedereen even gemakkelijk.....Wij waren blij dat er nog iemand bij de receptie was en ons vriendelijk te woord heeft gestaan en heeft geholpen bij het vinden van ons verblijf.....anders weet ik niet of het goed was gekomen. Maar dat zal wel aan onze digibethisme liggen ....

Mw. J.W. Schep
Laatst bijgewerkt: 12 juni 2023

Veel mankementen

Huisje is niet meer up to date. Veel kapotte stroom dingen. Meubilair zit niet meer, te versleten! Je zit op de planken. Geen terras, je zit in het grind. In de zomer een te donker huisje. Park enorm groot! Te groot! In de zomer is niks geopend!

Hr. R.M. Bolhuis
Laatst bijgewerkt: 20 mei 2023

Geen persoonlijk contact, puzzeltocht om je huisje te vinden

Donker huisje tegen de berg. Wel luxe appartement

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2022

Weinig te zien en te doen in de omgeving. Enkele wandelroutes. De huisjes/skihut zijn matig.

Hr. M. Doedens
Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2022

Groot huis met sauna!! Top

We kregen een mooi groot huis. 12 personenhuis met sauna. Alles was er en was prima voor elkaar.

Hr. A.J. den Hartogh
Laatst bijgewerkt: 31 juli 2022

Accommodatie is prima, van alle gemakken voorzien. Het is vrij donker door de ligging van de ramen. Afzuiging in keuken en badkamer is wel slecht. Er is gratis WiFi in appartement, dit was van te voren niet bekend dus een meevaller.

Laatst bijgewerkt: 24 juli 2022

Tegenvaller

Helaas een grote tegenvaller om hier te verblijven. Bij aankomst sleutels te vinden met de code verliep probleemloos. Maar het zoeken van het appartement een drama, weg opgebroken (staat nergens op borden) en geen aanduiding met nummers van de huisjes. Appartement staat op een bouwterrein, alles is opgebroken en overal staan hekken. Hondenpoep bij de voordeur. Appartement zelf aardig netjes en compleet, maar helaas ook veel mankementen: 3 kapotte stoelen, handdoekenrek kapot, kapstok hangt gammel, TV hangt los/scheef, stofzuiger kapot en tenslotte overal een flinke stoflaag. Stoelen hebben we via de receptie kunnen regelen, maar moesten we wel zelf met eigen auto gaan halen! Ontzettend jammer deze ervaring.

Laatst bijgewerkt: 19 juni 2022

Ander appartement