2 beoordelingen voor Hotel Mercure Den Haag Central in Den Haag Zuid-Holland

Mercure Den Haag Central

Lotte de Graaf
    op 09.03.2011:

Goed hotel, simpel, eenvoudig, maar toch luxe.

In oktober ben ik een weekendje weg geweest naar Den Haag.
    We zijn er in totaal 2 nachten geweest. We hebben voor een goede prijs daar kunnen slapen en wat we daarvoor kregen vond ik super. Een normale, simpele en schone kamer waar we gewoon heerlijk hebben kunnen slapen. En 's ochtends konden we gebruik maken van een ontbijtbuffet. Dit buffet was naar mijn verbazing ontzettend uitgebreid. de ligging van het hotel is ook geweldig. Als je naar buiten loopt, loop je zo het centrum in. We zijn in dat weekend naar het Fortis Theater geweest voor de musical Mary Poppins. De afstand en de mogelijkheden van openbaar vervoer daarheen is goed te doen.
    Kortom, we hebben een super relaxed weekend gehad.

Hans
    op 03.03.2011:

Goed hotel voor zaken en stedentrip

Prima hotel om Den Haag te bezoeken. In het centrum dicht bij het Binnenhof, winkelcentrum, paleizen. Trams naar Scheveningen stoppen voor de deur.

Het weer de komende week in Den Haag

Friday 15-12 Bewolkt
Saturday 16-12 Regenbui
Sunday 17-12 Regenbui
Monday 18-12 Regenbui
Tuesday 19-12 Bewolkt
Wednesday 20-12 Bewolkt
Thursday 21-12 Bewolkt

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Mercure Den Haag Central in Den Haag, Zuid-Holland.

Vakantiepanel.nl heeft 2 vakantie beoordelingen Mercure Den Haag Central.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Mercure Den Haag Central vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Mercure Den Haag Central scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Mercure Den Haag Central vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Mercure Den Haag Central en het actuele weer Den Haag. Bekijk hier ook andere Hotels Den Haag of Hotels Zuid-Holland. Op de pagina van Den Haag vind je vakantiebeoordelingen Den Haag en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Mercure Den Haag Central achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Mercure Den Haag Central!