Kustpark Texel reviews

1 review

Derk Mulder
Laatst bijgewerkt: 19 mei 2018

Mooi park maar schoonmaak is bedroevend slecht.

Mooie huizen op dit park. Texel is een fantastisch eiland. Maar wat een smerig huisje hadden wij, een TA4. Vieze keuken, kastjes, keukengerei, toilet, etc, etc, inclusief een volle vaatwasser met vuile vaat en een grote plas vies vet water onderin. Volgens het kaartje was het huisje voorafgaand aan onze komst gecontroleerd en in orde bevonden. Hoe moet je zoiets nog serieus nemen? Gecontroleerd door een ....... We kwamen laat aan en na 21.00 uur is er geen contact meer te krijgen om je probleem voor te leggen, dus zelf schoonmaken, maar dat mag niet. Want zo zeggen ze, dan kan er niet gecontroleerd worden hoe wij het huisje aantroffen en kunnen ze het zelf niet herstellen. Dan moet je er als parkleiding er ook zijn om dat te doen en niet een parkprobleem in de schoenen van je gasten schuiven! Kansloos en absoluut ongastvrij! Tip: maak veel foto's want anders wordt je klacht niet geloofd. Er is de volgende dag aangeboden om nog een schoonmaker te sturen, maar dat hadden we zelf al gedaan; je gaat toch niet overnachten en ontbijten in een vies huis!. Het personeel op het park zelf was trouwens erg vriendelijk, dus daar kan het niet aan liggen. Emails met klacht worden niet goed gelezen, waar je om vraagt wordt direct afgewezen. Het enige dat ze willen bieden is een sigaar uit eigen doos, een tegoedbon van 45 euro voor een volgend verblijf die je ook nog eens binnen een jaar moet verzilveren. Wij hebben voor iets betaald dat niet geleverd is. Normale gang van zaken is dat je dan dat geld terug krijgt, niet een tegoedbon. Helaas is een discussie met Roompot hierover eenrichtingsverkeer. Ik had in een mail nog aangegeven dat je voor de schoonmaak 2 jaar geleden 60 euro betaalden en kregen als antwoord dat het nu nog maar 45 was. Een strekking van je betaald nu dus minder dus je krijgt ook minder, waar maak je je druk om? Kansloos. Onze klacht werd beschreven als een incident. Ha! TripAdvisor en Zoover staan de laatste tijd vol met gelijksoortige verhalen. De prioriteiten van Roompot liggen blijkbaar elders en niet bij de gasten. Wat een gemiste kansen. En dat te bedenken dat ik twee jaar geleden nog een positieve beoordeling schreef. Kan veel veranderen in zo'n korte periode.