Vakantiebeoordelingen Amsterdam

• Strand/ meer
    5.3
    Boudewijn
    op 19.11.2012:

Wij mogen er graag vertoeven.

Altijd wat te beleven, vooral op cultureel gebied.

op 01.12.2018:

Amsterdam en de Molen van Sloten .

Ook ditmaal waren we met de plusbus op stap . Aan de rand van Amsterdam , liggen diversen kleine plaatsen , die bestuurd worden vanuit Amsterdam . Sloten is zo'n plaats . Hier staat al een aantal jaren een molen , die men kan bezoeken . Een gids leid je rond en neemt je mee naar alle verdiepingen in de molen . De verhalen die verteld worden zijn interessant . Beneden is in aansluiting van de molen nog een klein museum , de z. g . Kuiperij . De molen staat aan de rand van de Ringvaart .

op 06.11.2018:

Een rit met de museumtram door de stad .

Wij waren met een groepje aangekomen bij ARTIS , waar de gelede tram uit 1956 , al op ons stond te wachten . Deze museumtrams worden gereden door vrijwilligers . Men kan met deze trams een rit door de stad maken . Ook is het mogelijk met deze trams vanaf het Haarlemmermeerstation , langs het Amsterdamse bos , naar Bovenkerk te rijden . Het Haarlemmermeerstation is recent gerestaureerd en is nu een waardig monument .
    ……………………………………………………………………..
    Onze tram mengde zich zonder problemen door het stadsverkeer . Op het Frederiksplein hielden wij een koffiestop , de tram stond toen op een keerlus . Na een rit van bijna twee uur werden we weer bij het dierenpark ARTIS afgezet . Wij vonden het een leuke rit , en de Historische Tram gerund door vrijwilligers moet blijven !!!!!

lucien
    op 31.12.2012:

leuk om een paardagen naar toe te gaan wat je ook wilt doen

Zeer veel zijdig. Van te voren goed bedenken wat je wilt gaan doen. er is zoveel dat je het daar allemaal niet snel vinden kan.

• Strand/ meer
    wendy
    op 29.10.2007:

Amsterdamse binnenstad is een mooi grachten festijn waar je veel aan cultuur tegen komt

Amsterdam is een leuke stad, heel erg jammer dat veel zover uit elkaar ligt! niet 1 grote binnenstad maar wel 3 en ver uit elkaar. Van de albert kuyp naar een van de binnensteden lopen is zeer mooi tussen alle grachten door. Goed staat aangegeven waar alles zit en hoe je der kan komen. Weet je het niet dan is er altij wel iemand aan wie je het kan vragen!

Leo
    op 19.03.2013:

gezellige stad

........................................................................................................................................................?

op 20.09.2018:

Ritje met de Metro M52

We waren het steeds van plan , maar dit maal reden we met de trein naar Amsterdam Zuid . Stapten daar op de metro en reden binnen enkele minuten weg . Het voordeel is dat op deze nieuwe metro lijn , de metro om de zes minuten vertrekt . Men rijd onder de hele stad door . Via de tunnel onder het IJ door , kom je in Amsterdam Noord . Nabij het station is een vrij groot winkelcentrum . Niet te laat zijn we terug gereden en zijn bij het Centraal station uit gestapt . Je verlaat het metrostation , dat op een aardige diepte ligt , via een roltrap en vervolgens via een z.g. rol mat . Je staat dan vlak voor het centraal station . Het stationsplein is nu vrij van verkeer. De tramhaltes zijn aan de linker , zowel aan de rechterzijde van het plein . Het was er net als altijd , weer erg druk .

Astrid
    op 20.06.2011:

Super stad, vriendelijke mensen, veel te doen.

Ik vind Amsterdam een leuke stad waar veel te doen is, veel Museums, keuze uit heel veel restaurants, en leuk om te winkelen. Echt een aanrader.

« 1 2 3

Amsterdam is geschikt voor *

• Wellness/beauty obv 2 beoordelingen
  • Avontuur obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Amsterdam

Tuesday 11-12 Bewolkt
4 -1
Sunday 16-12 Regenbui
Monday 17-12 Regenbui

Reisaanbieders voor Amsterdam

Op deze pagina vind je informatie over Amsterdam. Ben je op zoek naar een geschikte accommodatie voor jouw vakantie Amsterdam? Je vindt hier 71 hotels Amsterdam en 1 appartementen Amsterdam. Vrijwel elk hotel Amsterdam heeft vakantiebeoordelingen waardoor je op basis hiervan de juiste keuze kunt maken. Lees wat andere vakantiegangers en experts van hun vakantie Amsterdam vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Hieronder vind je een top 10 hotel beoordelingen Amsterdam:

Daarnaast hebben we ook vakantie beoordelingen Amsterdam over de plaats zelf, zodat je weet hoe de plaats door andere vakantiegangers en experts wordt beoordeeld. Je vindt hier o.a. cijfers over restaurants Amsterdam, shoppen Amsterdam en bezienswaardigheden Amsterdam. Ook vind je hier eventuele foto’s Amsterdam en het actuele weer Amsterdam. Ben je zelf al een keer in deze plaats geweest? Laat dan direct een vakantiebeoordeling Amsterdam achter!

Ben jij op zoek naar een all inclusive Amsterdam of een last minute Amsterdam? Bekijk hier direct de actuele prijsinfo Amsterdam voor een vliegvakantie Amsterdam.

op 19.12.2015:

Met de pont , varen naar de NDSM en omgeving . Vaartocht GRATIS , de duur is plusminus 20 minuten .

op 09.01.2015:

Bezoek aan de OBA , er zijn leuke projecten te zien en je hebt er vrij entree . Gebouw De Bazel met het Gemeente Archief , te bezoeken is de Schakamer . Het Tassenmuseum , ontstaan door een uit de hand gelopen hobby . De Kalvertoren met uitzicht over de stad , is vlak bij de Munt .

• lucien
    op 31.12.2012:

Wij hebben de hop on hop of tour gedaan met de rondvaart. Als je nog nooit in amsterdam geweest bent is dat wel een aanrader

• Nelly
    op 03.08.2012:

Laurierstraat in de Jordaan Café Rooie Nelis, De Ooievaar een super gezellig Café

op 17.05.2012:

Maak eens een wandeling over de grachten.