1 beoordelingen voor Bungalow De Rosep in Oisterwijk Noord-Brabant

De Rosep

Chantal Hoogeveen
    op 29.02.2012:

Heerlijk rustig relax hotel

Het was voor mijn vriend en mij een lekker rustig weekendje geweest met een lekker uitgebreid ontbijt. We hebben elke dag genoten van zwembad, sauna en bubbelbad.
    Ook hebben wij een massage genomen en ik zelf een beauty behandeling voor gezicht erbij. De meneer van de massages en beauty behandelingen was heel vriendelijk en aardig.

Zwembad was wel erg koud niet normaal,en hotel kamer vond ik echt afschuwelijk lelijk en klein. Verder was minibar en diner erg prijzig, wij zijn dus elke dag uiteten geweest in omgeving. verder hebben wij ons wel vermaakt daar.

Faciliteiten van De Rosep

• Wellness

Het weer de komende week in Oisterwijk

Tuesday 27-10 Regenbui
Wednesday 28-10 Regenbui
Thursday 29-10 Regenbui
Friday 30-10 Neerslag
Neerslag
Saturday 31-10 Bewolkt
Sunday 1-11 Regenbui
Monday 2-11 Regenbui

Op deze pagina vind je informatie over Bungalow De Rosep in Oisterwijk, Noord-Brabant.

Vakantiepanel.nl heeft 1 vakantie beoordelingen De Rosep.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Bungalow De Rosep vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Bungalow De Rosep scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen De Rosep vind je op deze pagina ook eventuele foto’s De Rosep en het actuele weer Oisterwijk. Bekijk hier ook andere Bungalows Oisterwijk of Bungalows Noord-Brabant. Op de pagina van Oisterwijk vind je vakantiebeoordelingen Oisterwijk en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling De Rosep achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling De Rosep!