3 beoordelingen voor Hotel Bilderberg Chateau Holtmuhle in Tegelen Limburg

8.5
    8.7
    Jorien
    op 15.01.2020:

Geweldig pand met prima service en vriendelijke medewerkers

Mooie entree via een oprijlijn en wachterspoorten. Prima voorzieningen voor elektrische auto's met name de twee Tesla laadpunten vlakvoor de ingang. Het nieuwe stenen aangebouwde gedeelte vonden wij met name door het matriaal van het dak abreuk doen aan het totaal plaatje van het chateau. Goed hotel, ruim van opzet.

I
    op 02.10.2007:

Schitterend gelegen hotel, heerlijk rustig.

Rogier
    op 24.07.2007:

Fantastische overnachting

Ik heb een overnachting in hotel Holtmühle gekregen van mijn werkgever als een beloning voor mijn bijdrage in het succes afronden van een project. De complete ervaring was adembenemend. Alles in het hotel was tot in de puntjes goed verzorgd. Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Het eten (zowel het diner als de high tea) was ook een fantastische ervaring, waarbij de bediening en de kwaliteit van het voedsel een positief unieke ervaring voor mij was.

Faciliteiten van Bilderberg Chateau Holtmuhle

Bilderberg Chateau Holtmuhle is geschikt voor *

• Cultuur obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Tegelen

Sunday 12-7 Bewolkt
Monday 13-7 Bewolkt
Tuesday 14-7 Neerslag
Neerslag
Wednesday 15-7 Regenbui
Thursday 16-7 Bewolkt
Friday 17-7 Bewolkt
Saturday 18-7 Bewolkt

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Bilderberg Chateau Holtmuhle in Tegelen, Limburg.

Vakantiepanel.nl heeft 3 vakantie beoordelingen Bilderberg Chateau Holtmuhle.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Bilderberg Chateau Holtmuhle vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Bilderberg Chateau Holtmuhle scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Bilderberg Chateau Holtmuhle vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Bilderberg Chateau Holtmuhle en het actuele weer Tegelen. Bekijk hier ook andere Hotels Tegelen of Hotels Limburg. Op de pagina van Tegelen vind je vakantiebeoordelingen Tegelen en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Bilderberg Chateau Holtmuhle achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Bilderberg Chateau Holtmuhle!

• Jorien
    op 15.01.2020:

een rek met kaarten, folders van activiteiten die in de omgeving te doen zijn hebben wij gemist.