2 beoordelingen voor Hotel Bilderberg Chateau Holtmuhle in Tegelen Limburg

8.5
    8.5
    I
    op 02.10.2007:

Schitterend gelegen hotel, heerlijk rustig.

Rogier
    op 24.07.2007:

Fantastische overnachting

Ik heb een overnachting in hotel Holtmühle gekregen van mijn werkgever als een beloning voor mijn bijdrage in het succes afronden van een project. De complete ervaring was adembenemend. Alles in het hotel was tot in de puntjes goed verzorgd. Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Het eten (zowel het diner als de high tea) was ook een fantastische ervaring, waarbij de bediening en de kwaliteit van het voedsel een positief unieke ervaring voor mij was.

Faciliteiten van Bilderberg Chateau Holtmuhle

Bilderberg Chateau Holtmuhle is geschikt voor *

• Cultuur obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Tegelen

Sunday 16-6 Helder/Zonnig
Monday 17-6 Helder/Zonnig
Tuesday 18-6 Onweer
Wednesday 19-6 Onweer
Thursday 20-6 Onweer
Friday 21-6 Bewolkt
Saturday 22-6 Regenbui

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Bilderberg Chateau Holtmuhle in Tegelen, Limburg.

Vakantiepanel.nl heeft 2 vakantie beoordelingen Bilderberg Chateau Holtmuhle.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Bilderberg Chateau Holtmuhle vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Bilderberg Chateau Holtmuhle scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Bilderberg Chateau Holtmuhle vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Bilderberg Chateau Holtmuhle en het actuele weer Tegelen. Bekijk hier ook andere Hotels Tegelen of Hotels Limburg. Op de pagina van Tegelen vind je vakantiebeoordelingen Tegelen en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Bilderberg Chateau Holtmuhle achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Bilderberg Chateau Holtmuhle!