3 beoordelingen voor Hotel Bilderberg De Buunderkamp in Wolfheze Gelderland

Bilderberg De Buunderkamp

Bep
    op 20.12.2011:

Aardig hotel

Aardig hotel, wat wel een beetje aan onderhoud en vernieuwingen toe is. O.a. de dekbedden, zijn meer lakens dan dekbedden. Lounge is gezellig, bar ging pas 's avonds na het eten open en dat verwachten wij tijdens "borreluur".
    Geen gratis WIFI, wat echt uit de tijd is. Tijdens ons verblijf helemaal geen WIFI omdat de router kapot was. Daar wij vanwege medicijnen, elke week bloedwaarden moeten doorgeven, hadden we dus een probleem.
    Op de vraag of we wellicht even via de computer van het hotel on konden loggen, kregen we als antwoord dat het hotel ook geen internet had, maar ze konden wel allerlei aktitiviteiten uit de omgeving via de computer opzoeken. Tot slot: Wij hadden een 3 gangen keuze diner a € 35,00 p.p. geboekt bij de reservering en toen we daar kwamen, bleek dat het menu van de chef € 29,50 kostte en dat het keuze diner niet meer kon, omdat de kaart veranderd was ondertussen en de gerechten duurder waren geworden. Uiteindelijk toch opgeloste (konden wel kiezen, maar niet alles), maar vreemd was het wel.

Wil
    op 29.10.2011:

Fijn rustig hotel.

Erg vriendelijk en beleefd personeel.
    Mooie kamers een hotel om vaker te bezoeken.

Annemiek
    op 02.11.2011:

Leuk hotel

De bediening in het restaurant laat je erg lang wachten waardoor de eerste gang pas na 1 uur wordt geserveerd

Faciliteiten van Bilderberg De Buunderkamp

Het weer de komende week in Wolfheze

Sunday 20-8 Onweer
Onweer
Monday 21-8 Bewolkt
Tuesday 22-8 Bewolkt
Wednesday 23-8 Regenbui
Thursday 24-8 Bewolkt
Friday 25-8 Bewolkt
Saturday 26-8 Regenbui

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Bilderberg De Buunderkamp in Wolfheze, Gelderland.

Vakantiepanel.nl heeft 3 vakantie beoordelingen Bilderberg De Buunderkamp.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Bilderberg De Buunderkamp vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Bilderberg De Buunderkamp scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Bilderberg De Buunderkamp vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Bilderberg De Buunderkamp en het actuele weer Wolfheze. Bekijk hier ook andere Hotels Wolfheze of Hotels Gelderland. Op de pagina van Wolfheze vind je vakantiebeoordelingen Wolfheze en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Bilderberg De Buunderkamp achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Bilderberg De Buunderkamp!