NH Veluwe Sparrenhorst reviews

Laatst bijgewerkt: 26 september 2022

prima hotel, fijne schone kamers, vriendelijk personeel

ruime en schone kamers. prima ontbijt. mooie ligging.

Laatst bijgewerkt: 23 september 2022

Prima hotel met heerlijk zwembad en erg vriendelijk personeel

Prima hotel met grote, ruime kamers en lekker bedden. Prima, uitgebreid ontbijt en lekker diner. Zwembad is heerlijk op temperatuur en er zijn voldoende handdoeken. Gratis gebruik van badmantel, erg fijn!

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2022

Heerlijk genieten

Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Goede verzorging. Er stond water met fruit in in de lobby, voor de kinderen ranja en er lag fruit. Ontbijt was goed verzorgd met ruime keuzes en continue bijgevuld. Diner was heerlijk en goed verzorgd. Als je naast je reguliere consumptie ook water bestelde kreeg je een keurig karafje met water en dit werd niet in rekening gebracht. Had een fiets gehuurd. Deze moet je zelf instellen op jouw hoogte en dit was lastig. Hierdoor geen gebruik kunnen maken van de fiets en deze geannuleerd. Er stopte een bus voor het hotel met goede verbindingen.

Mw. J.M. Derks
Laatst bijgewerkt: 4 november 2021

echt geweldig Wij Hennie en Marian hebben een heerlijke week gehad ,met de bus reis Nunspeet met chauffeur Marcel . hotel was prima ,heerlijk geslapen , heerlijk gegeten. goeden service. en dank je wel Irma van Tuie.die ons deze vakantie heeft aanbevolen . was echt een schitterende week. vr.gr. Hennie en marian