Vakantiebeoordelingen Nijkerk

• Uitgaansgelegenheden
    • Uitgaansgelegenheden
    Gonnie
    op 30.10.2012:

Leuk klein dorp met mooie oude huizen en vrij veel water.

Leuk klein centrum met goede restaurantjes. Gelegen aan het water.

• Openbaar vervoer
    Fr. Woning
    op 02.02.2013:

Een kleine stad .

Vanuit Zeewolde was het te doen om naar Nijkerk te fietsen . Bij de VVV gelegen aan de gracht van Nijkerk , hebben we informatie opgehaald . We kwamen langs De Grote Kerk , vervolgens in de smalle winkelstraatjes wat gewinkeld , ons viel de leegstand van winkels op . Nu iets over Nijkerk . In 2013 is het 600 jaargeleden dat Nijkerk stadsrechten kreeg . Nijkerk ligt aan de spoorlijn en heeft een station nabij het centrum . Aan de rand richting de A28 is aardig wat industrie .

Nijkerk is geschikt voor *

• Actief obv 1 beoordeling
  • Culinair obv 1 beoordeling
  • Natuur obv 1 beoordeling
  • Uitgaan obv 1 beoordeling
  • Winkelen obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Nijkerk

Thursday 9-2 Bewolkt
5 -3
Friday 10-2 Bewolkt
Saturday 11-2 Bewolkt
Sunday 12-2 Bewolkt
Monday 13-2 Bewolkt
Tuesday 14-2 Bewolkt
Wednesday 15-2 Bewolkt

Op deze pagina vind je informatie over Nijkerk. Ben je op zoek naar een geschikte accommodatie voor jouw vakantie Nijkerk? Je vindt hier 1 hotels Nijkerk en 0 appartementen Nijkerk. Vrijwel elk hotel Nijkerk heeft vakantiebeoordelingen waardoor je op basis hiervan de juiste keuze kunt maken. Lees wat andere vakantiegangers en experts van hun vakantie Nijkerk vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Hieronder vind je een top 10 hotel beoordelingen Nijkerk:

Daarnaast hebben we ook vakantie beoordelingen Nijkerk over de plaats zelf, zodat je weet hoe de plaats door andere vakantiegangers en experts wordt beoordeeld. Je vindt hier o.a. cijfers over restaurants Nijkerk, shoppen Nijkerk en bezienswaardigheden Nijkerk. Ook vind je hier eventuele foto’s Nijkerk en het actuele weer Nijkerk. Ben je zelf al een keer in deze plaats geweest? Laat dan direct een vakantiebeoordeling Nijkerk achter!

• Gonnie
    op 30.10.2012:

Wij hebben gegeten bij Kade 10 aan het water met een groep. Helaas was van 3 mensen de vis tot 2 keer toe niet gaar, maar aan het einde hoefden zij helemaal niets te betalen. Vriendelijk personeel en de rest van ons vond het eten lekker, al duurde het wel heel erg lang.