14 beoordelingen voor Bungalow Droompark Beekbergen in Beekbergen Gelderland

• Ruimte rondom vakantiehuis
    8.2
    Jacques
    op 04.10.2007:

Vieze bungalow viel erg tegen

Marcella
    op 01.09.2007:

Betaalbare bungalowvakantie, ideaal voor gezinnen en natuurliefhebbers

We hadden op internet gezocht naar beoordelingen en informatie naar Bospark Beekbergen, en eerlijk gezegd schrokken wij erg van de bevindingen van anderen die dit park hadden bezocht.

Het zou er vies zijn, de huisjes zouden tegenvallen, eigenlijk kwamen wij weinig positiefs tegen. Hier kregen wij een beetje een nare smaak van.

Afgelopen maandag gingen wij op weg, op het ergste voorbereid. Het park zelf was makkelijk te vinden en het was duidelijk aangegeven. De aankomst bij de receptie kwam al netjes, geordend en vriendelijk over en onze zoon van 2,5 kreeg een Bospark Beekbergen Beer als cadeau! Het inchecken zelf was zo gebeurd en we werden overspoeld met informatie wat er allemaal te doen was en waar we onze boodschappen konden halen.

Helaas hebben ze op het park geen eigen supermarkt, maar deze is op 2 tellen lopen op het naast gelegen Landal Park te vinden. Wij liepen er met onze zoon (niet in de buggy) binnen 5 minuten naar toe.

Dan de bungalow, wij hadden een 6 persoons luxe bungalow type G geboekt rn ook de bungalow viel ons reuze mee! Het rook direct fris toen wij de deur openden, alles was licht ingericht en in iedere kamer stonden boxspringbedden. Een tweepersoons en in 2 kamers 2 keer een éénpersoonsbed, die naar elkaar toe geschoven konden worden. De kleinste kamer was inderdaad erg klein, maar voor 2 kleine kinderen is dat heel goed te doen.

In de omschrijving stond dat er een eenvoudige keuken met een magnetron in zou staan. Maar dat viel ook heel erg mee, het was voor ons een luxe keuken met een combimagnetron en een vaatwasser. Veel bergruimte en een overcomplete inrichting. Veel bestek, pannen, borden, glazen en bekers.

De huiskamer was ook gezellig, licht en warm ingericht met een leren bankstel. Een ruime zespersoons eettafel, een tv-dvdcombinatie en een mooie schone vloer. De tuin was ingedeeld in 2 terrassen met een tuinstel met 8 tuinstoelen en een houten picknickcombinatie waar je makkelijk met 6 man aan kan eten.
    Het huisje stond midden aan een bosrand en 's morgens liepen de eekhoorntjes over je terras.

Het park is ruim opgezet en heeft 3 eetgelegenheden. Ze liggen vrij ver uit elkaar, maar het was makkelijk te lopen. De eerste, die aan de receptie en het zwembad grensde, was geschikt voor een klein tussendoortje en voornamelijk broodjes en hapjes. En het was er gezellig om op het terras te zitten met een speeltuin waar je toezicht kan houden over je kinderen. Het zwembad was wat aan de kleine kant, maar genoeg om je er in te vermaken. Er was geen toezicht in het zwembad zelf en er waren geen kluisjes aanwezig, maar het is mogelijk om je spullen bij het zwembad te zetten.

De tweede eetgelegenheid was aan het eind van het park, ook met een terras en een speeltuin voor de kinderen. Bij deze eetgelegenheid kan je voor verschillende soorten maaltijden kiezen, welke zeer betaalbaar zijn. Wij hebben daar met 4 volwassenen en een kind uitgebreid gegeten voor 62 euro! Dit was inclusief drinken en ijsjes.

De laatste is een pannenkoekenrestaurant met aangrenzend een snackbar die het meest afgelegen ligt. Hij komt niet echt uitnodigend over om met kleine kinderen te eten, maar dat komt misschien omdat het aan het eind van het seizoen was en het er binnen voor een pannenkoekenhuis erg sjiek en strak uitziet.

Het park ligt midden in de bossen. Er zijn veel mogelijkheden om wandelingen en fietstochten te doen in de omgeving.

Verder is er in de omgeving veel te doen voor en met kinderen. Er is op 10 minuten afstand een kinderparadijs Malkenschoten, vlakbij ligt Koningin Julianatoren en het centrum van Apeldoorn is ook erg gezellig om te bezoeken.

Ons bezoek in dit park is ons reuze meegevallen en zeker de moeite waard om nogmaals te bezoeken. Zeker omdat dit park in vergelijking met Center Parcs zeer betaalbaar is, en de bungalow die wij hadden was 100 keer schoner en moderner dan een huisje wat wij eerder hadden bezocht !

natasja
    op 27.08.2007:

Mijn vakantie was super

24 augustus gingen wij richting Bospark Beekbergen.We wisten niet wat we moesten verwachten. De reacties waren nogal verschillend, maar we hadden zo iets van we zullen het wel zien. We zijn blij dat we het hebben gezien. In een woord we hebben een fantastische tijd gehad, een vriendelijk ontvangst, daarna naar het huisje nou blij verrast, uitermate schoon vrolijk en leuk ingericht, prachtige tuin. Wat wel is als je Centerparks gewend bent, is dit een heel ander park. Geen overdreven entertainment, maar dat hoeft ook niet. Wij brengen juist tijdens de vakantie ook graag tijd door met onze kinderen, en soms is het ook leuk als er met mate wel entertainment is. Voor ons was alles in de goede verhouding. De omgeving is schitterend, en het personeel vriendelijk, kortom wij hebben het geweldig gehad. Wij zaten in huisje 146g en hebben voor November een huisje h geboekt, maar alleen omdat wij een openhaard in de herfst leuk vinden. In de zomer zou ik graag dit huisje weer willen. Bospark Beekbergen bedankt voor een hele mooie tijd.

Nicolette
    op 27.08.2007:

Voor de kinderen te weinig te doen, maar toch hebben we plezier gehad.

Het huisje was superdeluxe (gelegen op residence beekbergen). Helaas was er voor de kinderen (3 en 5 jaar) te weinig speelgelegenheid. Er waren 2 kleine speeltuintjes in het hele park en dat is echt te weinig. Ter plaatse van onze bungalow was er helemaal niets voor de kinderen. acitiviteitenprogramma, maar niet elke dag.
    Het huisje was echt perfect en mooi gelegen. Qua natuur liep je zo het bos in.

Jaap
    op 19.09.2007:

Prima, maar dankzij het goede weer

Wij hebben ons bijzonder goed vermaakt omdat het droog was en prima fietsweer. Daar waren we ook voor gekomen. Heel geschikte omgeving voor fietsroutes, zeker met gebruikmaking van het knooppuntensysteem.
    Ook fijne wandeingen gemaakt. Bij slecht weer evenetueel Arnhem en Apeldoorn dichtbij, maar dat was in ons geval niet nodig.
    Kortom: Beekbergen heeft het gemaakt bij ons dit jaar.

danielle
    op 07.08.2007:

Prima park, alleen jammer dat er weinig is voor de allerkleinste.

jannie
    op 19.09.2007:

Lekker plekje om uit te rusten

Cees
    op 25.09.2007:

Goede locatie om even te relaxen.

Veel slechte recencies over dit park gelezen. Bleek bij aankomst niets van waar. Alles was piek fijn in orde.

Faciliteiten van Droompark Beekbergen

Droompark Beekbergen is geschikt voor *

• Avontuur obv 1 beoordeling
  • Uitgaan obv 1 beoordeling
  • Wellness/beauty obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Beekbergen

Tuesday 18-1 Bewolkt
Wednesday 19-1 Neerslag
Neerslag
Thursday 20-1 Bewolkt
Friday 21-1 Regenbui
Saturday 22-1 Bewolkt
Sunday 23-1 Bewolkt
Monday 24-1 Bewolkt

Op deze pagina vind je informatie over Bungalow Droompark Beekbergen in Beekbergen, Gelderland.

Vakantiepanel.nl heeft 14 vakantie beoordelingen Droompark Beekbergen.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Bungalow Droompark Beekbergen vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Bungalow Droompark Beekbergen scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Droompark Beekbergen vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Droompark Beekbergen en het actuele weer Beekbergen. Bekijk hier ook andere Bungalows Beekbergen of Bungalows Gelderland. Op de pagina van Beekbergen vind je vakantiebeoordelingen Beekbergen en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Droompark Beekbergen achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Droompark Beekbergen!

• Expert
    Jolanda van den Berg
    expert tip
    op 14.02.2011:

Er liggen veel leuke steden in de omgeving, zoals Apeldoorn, Deventer, Zutphen en Arnhem. Hier is van alles te doen. Verder kan je wandelen naar de grootste waterval van Nederland (ligt net buiten het park).