Vakantiebeoordelingen Beekbergen

5.7
    6.3
    Fr. Woning
    op 16.09.2018:

Een rit met de stoomtrein vanuit Beekbergen .

Bij aankomst in Beekbergen hadden wij voldoende tijd , voor dat de stoomtrein vertrok . In het plaatselijke restaurant zijn we koffie gaan drinken . Nog wat rond gekeken naar de opgeslagen treinstellen en locs . Op het perron waar we stonden vertrok de stoomtrein naar het eindpunt in de plaats Dieren . Het was toch nog vrij druk in de trein . Onderweg kwam de conducteur langs om de treinkaartjes te knippen . Op de terugweg stapten wij weer uit in Beekbergen . Vlak bij het station vonden wij een klein restaurantje voor de lunch . Het was een stukje nostalgie in een nogal vluchtige tijd waarin we nu leven .
    We bevelen een ritje met de stoomtrein aan .

Elke
    op 03.06.2013:

Kleine, gezellige kern

Een wat kleine kern, die toch heel gezellig aan doet.

annie
    op 12.04.2010:

leuk stadje

leuke buurt met goed pannekoekenhuis in de buurt
    Veel natuur en erg bosrijk

• (Water)sporten
    Marcel
    op 22.08.2012:

Rust en kalmte

weinig uitgangsmogelijkheden, rustig gelders dorpje zonder al te veel grote winkelketens

Beekbergen is geschikt voor *

Het weer de komende week in Beekbergen

Tuesday 14-7 Neerslag
Saturday 18-7 Bewolkt
Sunday 19-7 Bewolkt
Monday 20-7 Bewolkt

Reisaanbieders voor Beekbergen

Op deze pagina vind je informatie over Beekbergen. Ben je op zoek naar een geschikte accommodatie voor jouw vakantie Beekbergen? Je vindt hier 4 hotels Beekbergen en 0 appartementen Beekbergen. Vrijwel elk hotel Beekbergen heeft vakantiebeoordelingen waardoor je op basis hiervan de juiste keuze kunt maken. Lees wat andere vakantiegangers en experts van hun vakantie Beekbergen vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Hieronder vind je een top 10 hotel beoordelingen Beekbergen:

Daarnaast hebben we ook vakantie beoordelingen Beekbergen over de plaats zelf, zodat je weet hoe de plaats door andere vakantiegangers en experts wordt beoordeeld. Je vindt hier o.a. cijfers over restaurants Beekbergen, shoppen Beekbergen en bezienswaardigheden Beekbergen. Ook vind je hier eventuele foto’s Beekbergen en het actuele weer Beekbergen. Ben je zelf al een keer in deze plaats geweest? Laat dan direct een vakantiebeoordeling Beekbergen achter!

Ben jij op zoek naar een all inclusive Beekbergen of een last minute Beekbergen? Bekijk hier direct de actuele prijsinfo Beekbergen voor een vliegvakantie Beekbergen.

• Elke
    op 03.06.2013:

Wij zouden deze plaats zeker aanbevelen