Iberostar Paraíso Beach reviews

De Meersman
Laatst bijgewerkt: 4 december 2023

prachtig hotel

hotel is prachtig gelegen in groene omgeving met een oase van water , een echt pareltje , personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam , prachtige vogels en andere dieren geven veel kijk plezier , kamer zijn zeer netjes , als ook tuin is zeer goed onderhouden , eten is goed en afwisselt , het team van annimatie zorgt voor veel plezier , zou zeker hier graag terug komen.

Laatst bijgewerkt: 14 november 2022

Geweldige ervaring, strand zee natuur en zeer vriendelijke mensen

Dit resort voldoet aan alle eisen. Het is er schitterend, schoon, luxe. Veel dieren. Oa. Neusbeertjes flamingo's enz. Mooi strand met eit zand en heerlijke zwembaden.

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2022

Mooi groot resort met lekker eten en drinken, vriendelijk personeel.

Groot zwembad gehele dag door animatie. Eerste dag veel zeewier op het strand, maar gelukkig na 3 dagen was alles weg. ( 19 aug ) golfkarrerjes rijden rond om je weg te brengen, resort is enorm. Veel dieren zoals neusbeertjes, leguanen en flamingo's. Personeel is overal erg vriendelijk. Bar bij het zwembad. Het enigste minpunt was dat de lekkerste tussendoortjes waren op t resort ernaast, wij hadden geen zin om daar telkens heen te gaan,te ver met het warme weer. Ondanks regenseizoen hebben wij geen regen gehad . Resort is top ,maar denk dat de service in drukkere periode niet vergelijkbaar is. Transfer was door reisbureau slecht geregeld, let hier zelf op en ga hier zelf op uit.

Laatst bijgewerkt: 23 mei 2022

Goed hotel en mooie ruime kamers met goed buffet!

Het is een mooi hotel, de ligging is niet echt in Playa Del Carmen maar meer tussen Cancun en Playa in. Je bent ongeveer 30 minuten verwijderd van het centrum. Hier kan je echter tegen betaling van $13 p.p. met een shuttlebus naartoe. Deze bus rijdt 2x per dag. Vanuit het hotel kan je leuke excursies boeken mocht je Yucatan uitgebreider willen ontdekken. Het buffet is echt top, eten is goed en ontiegelijk veel variatie. Zwembad is groot alleen is niet echt voor verkoeling. In de ochtend is het water 24 graden maar rond de middag is de temperatuur van het water tegen de 30 graden aan. Gezien er veel Amerikanen zijn die gedurende de dag alleen bij de bar aan het zuipen zijn en het water praktisch niet verlaten, zal de temperatuur door de behoeftes alleen maar warmer worden. Verder zijn er voldoende lichtbidden en voldoende plekken voor in de schaduw. Strand is dichtbij en makkelijk te bereiken, water is echter niet heel helder door de hoeveelheid zeewier die daar drijft. Het resort is echt heel erh groot en daarvoor rijden er ongeveer om de 10 minuten elektrische golfkarretjes heen en weer om je het lopen te besparen. Echter hebben wij hier negatieve ervaringen mee. Gezien wij 3x gebeld hebben vanuit onze kamer om ons op te halen, waaronder ook de dag van vetrek met hele zware kamers is er niemand komen opdagen. Wij moesten dus 1.5km lopen met zware koffers in de bloedhete zon, geen pretje dus. Een pluspunt was dat testen i.v.m. een doorreis via Amerika inbegrepen was. Alleen bij aankomst bij de testlocatie stonden wij 30 minuten in een rij terwijl ons gedeelte daar niet moest testen. Stond nergens aangegeven waar we wel moesten zijn dus hier werden we uiteindelijk naartoe geleid. Hier konden we vervolgens nog een keer 20 minuten wachten. Tot grote ergernis van ongeveer 100 andere gasten. Na hier wat over gezegd te hebben deden ze er niks mee en werd het afgewimpeld. Over het algemeen echt een goed hotel alleen sommige dingen mochten ze iets beter afhandelen. Gezien deze hotelketens best bekend staan om de service en gastvrijheid liet het hier af en toe een beetje aan de wensen over. En vergis je niet je betaald er ook voor. Toch is de prijs een tikkeltje overdreven aangezien de gasten gemiddeld $12 per dag kosten. Ook nog een opmerking naar Prijsvrij m.b.t. het boeken van de tranfers. Ze werken samen met FTI en deze zijn niet 1x in het hotel geweest voor informatie, ook de transfer stonden niet klaar bij aankomst waar je doodgegooid wordt met taxibedrijven en transfers die je maar al te graag willen vervoeren. Een vriendelijke taxichauffeur daar heeft het transfer bedrijf voor ons gebeld met het nummer en die kwam een half uur later ons toch nog op halen. Op de terugreis moesten wij zelf achter de transfer aan omdat hier niks over bekend was. Een taxi van het hotel naar het vliegveld in Cancun kost $150 voor een rit van 50 minuten. We hebben de gegevens opgezocht maar de nummers klopte niet meer terwijl er een nieuw nummer was geschreven net pen. Uiteindelijk via het hotel het noodnummer gebeld en kregen we iemand aan de lijn die zei alles is geregeld. Het is maar goed dat we hebben gebeld want anders wisten wij niet hoe laat we zouden worden opgehaald. Al met al een geweldige vakantie en zeker aan te raden!

Laatst bijgewerkt: 22 november 2019

Super slecht

Wij hebben een helse vakantie gehad in dit resort. Veel muggen en het resort deed hier vrij weinig aan. De communicatie tussen afdelingen is slecht waardoor wij daar keer op keer de dupe van waren.

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2019

Na 5 keer Iberostar Paraiso Beach was dit de 1e keer in Del Mar. Beide hotels maken gebruik van dezelfde restaurants, zwembaden, bars en strand. Ze zijn beide erg goed, schoon, goed eten en drinken en heel fijn, behulpzaam en aardig personeel. Voor ons is dit hotel helemaal het einde en gaan er volgend jaar weer heel graag heen.

Buffet voor ieder wat wils
Het schitterende dtrand