11 beoordelingen voor Hotel Iberostar Grand Paraiso in Riviera Maya Yucatan

9.1
    WIM
    op 15.09.2014:

EEN TOPHOTEL AAN DE RIVIERA MAYA

Iberostar grand paraiso is een echt tophotel. De accomedatie is prachtig, de suites zijn in het ganse hotel identiek alleen kies je met of zonder zeezicht.De a la carte restaurants en de buffetten zijn zeer uitgebreid en de kwaliteit en variatie van het eten en drinken is uitstekend.Het personeel is super niets is teveel gevraagd.Superlatieven schieten tekort om dit hotel te verwoorden; Wij gaan zeker terug

WIM
    op 13.09.2012:

Méér dan uitstekend

Prachtig hotel, uitmuntende services, niets is er teveel gevraagd. Gedurende de hele vakantie echt verwend.Meer dan verdiend geklasseerd bij de tien beste all inclusive hotels ter wereld.

daniel
    op 09.01.2013:

Paradijs voor volwassenen voor een heerlijke zonvakantie

We gaan altijd naar een Iberostar hotel in de Carribean
    We gaan voor minimaal 5 sterren - dit is het mooiste hotel

Hoffelijkheid en klantvriendelijkheid is uitstekend -
    Dat gene wat er wordt aangeprijst is ook wat je krijgt. 14 daen lang genieten -

Zowel de staf als het gewone personeel doen er alles aan om jou te plezieren.
    Als je iets vraagt dan doenze het ook.
    We gaan in 2013 weer.

Danique Teske
    expert beoordeling
    op 21.11.2011:

Dit is het mooiste hotel waar ik tot nu toe in heb mogen verblijven.
    Niets voor niets heeft dit hotel al meerdere prijzen mogen ontvangen als beste hotel van de Riviera Maya.
    Het hotel is gelegen tussen Cancun en Playa del Carmen. De afstand van de luchthaven is +/- 20 min rijden.
    Het betreft wel een adult only hotel. Kinderen en Tieners onder de 18 zijn helaas uitgesloten. Wat kun je verwachten van Iberostat: OP EN TOP SERVICE. Het service level is verschrikkelijk hoog in dit hotel.
    Je kunt gebruik maken van een prive butler. U kunt continue a la cart ontbijten / lunchen en dineren. Het hotel beschikt over 4 a la cart restaurants.

Maar wanneer u in de Grand verblijft mag u alle faciliteiten van de andere Iberostars ook gebruiken. Dit geld niet voor de hotel gasten die verblijven in een ander Iberostar.
    De toegang tot de Grand is echt alleen maar voor de gasten die verblijven in het Grand. Iberostar Grand Paraiso ligt samen met 4 andere Iberostars (Iberostar- Maya, Lindo, Beach en del Mar) op 1 groot terein.

Het terein beschikt tevens ook over een spa centrum (gratis toegang voor gasten uit Iberostar Grand) en een groot winkelcentrum met verschillend winkel aanbod.
    Om de afstanden te verkleinen kunt u gebruik maken van de golfcar service. De bellboy's brengen u overal naar toe, en halen u weer op, op elk gewenst tijdsstip.
    Roomservice 24hr is inclusive. De kamer wordt 2x per dag schoongemaakt en ook nog nacht klaar gemaakt. Kortom ECHT VAKANTIE.

Lees complete beoordeling
    Joop
    op 04.07.2011:

Superhotel

Fantastisch hotel met prima eten en service. Butlerservice is uniek, niets is teveel, alles is mogelijk. 6 sterren hotel !!

Tineke
    op 23.03.2011:

superhotel voor stellen

Fantastisch luxe hotel met veel faciliteiten en goede keuken.

Jesse Graas
    expert beoordeling
    op 17.02.2011:

Op en top luxe All Inclusive hotel.
    Dit hotel verdient 6 sterren.
    Ideaal voor mensen die van luxe en rust houden.
    Alle faciliteiten verdienen een 10.
    Dit hotel is uitgeroepen tot het beste van alle Iberostar hotels ter wereld!!

Lees complete beoordeling
    Ciska
    op 26.01.2010:

T is superdelux en je wordt echt helemaal verwend.

T eten is Super, je kamer wordt 2 keer per dag gedaan. 24 uur roomservice. Bediening aan t strand en zwembad. Jaccuzi in de badkamer. Die wordt op je verzoek gevuld met veel schuim en rozeblaadjes. T kost wat maar je krijgt er heel veel voor!!!

Faciliteiten van Iberostar Grand Paraiso

Sunday 29-4 Regenbui
Monday 30-4 Regenbui
Tuesday 1-5 Helder/Zonnig
Wednesday 2-5 Regenbui

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Iberostar Grand Paraiso in Riviera Maya, Yucatan.

Vakantiepanel.nl heeft 11 vakantie beoordelingen Iberostar Grand Paraiso.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Iberostar Grand Paraiso vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Iberostar Grand Paraiso scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Iberostar Grand Paraiso vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Iberostar Grand Paraiso en het actuele weer Riviera Maya. Bekijk hier ook andere Hotels Riviera Maya of Hotels Yucatan. Op de pagina van Riviera Maya vind je vakantiebeoordelingen Riviera Maya en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Iberostar Grand Paraiso achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Iberostar Grand Paraiso!

• WIM
    op 15.09.2014:

Wanneer je kiest voor dit hotel ga je een super vakantie tegemoet

• daniel
    op 09.01.2013:

je kunt er alleen heen als volwassenen. Wil je een zeezicht kamer -vraag om zo hoog mogelijk - er zijn liften in het gebouw. geef duidelijk aan als er wensen zijn - mensen kunnen geen gedachten lezen.

• WIM
    op 13.09.2012:

geniet met volle teugen want zoiets vind je nergens

Danique Teske
    expert tip
    op 21.11.2011:

Na mijn vakantie in het Iberostar Grand ben ik binnen 4 weken weer terug gekeerd om hier voor een half jaar te gaan werken. Ik ben werkzaam geweest in het animatie team van de Grand. Ik weet de in en outs van dit hotel! Als u vragen heeft over zaken kunt u mij ten alle tijden bereiken via deze internet site. Ik ben inmiddels al weer terug in Nederland. Tips: - In drukke periodes raad ik u zeker aan om vooraf voor de eerste 3 dagen verblijf een a la cart reservering te maken. Het kan zijn wanneer u daar aankomt de a la cart restaurants vol zitten. En zo heeft u toch voor de eerste 3 dagen al een mogelijkheid ergens te dineren. U kunt dan zelf bij aankomst een keuze maken voor de overige dagen. Mocht u liever Buffet willen dineren, dan hoeft u hiervoor geen reservering te maken. - Fooien, het fooien geld voor het personeel wordt iedere 2 weken verdeeld over al het personeel. Niet alleen het personeel van de Grand maar ook van de overige hotels, administratie etc etc. Daarom kan het nooit kwaad wat extra's te geven aan de personen die veel voor u doen en regelen. Dit zeg ik natuurlijk uit eigen ervaring. Het salaris is veels te sumier voor wat zij allemaal voor u doen. Ik werkte 16 tot 19 uur per dag, en was dolblij als ik een paar Americaanse dollars kreeg. Dol gelukkig was ik hiermee! De mensen hier in Mexico werken keihard voor hun centjes en nogmaals ze doen alles voor je! - Fiets tour! Zeker een aanrader om in de ochtend onder begeleiding het park te zien. Je zult wel zelf moeten fietsen maar dit is goed te doen over het vlake terein. - Collectivo naar Playa del Carmen of Cancun. Deze busjes stoppen gewoon aan de voorzijde van het hotel. Het zijn witte busjes. Je kan voor 20 pesos naar Playa del carmen en +/- 30 of 35 pesos naar Cancun. (Prijs van een taxi vanaf het hotel is +/- 180 pesos Playa del Carmen en 250 pesos Cancun). En wat ze u ook vertellen de busjes zijn gewoon veilig en rijden niet veel harder dan die achtelijke taxi's. - Lees ook mijn beoordelingen over Playa del Carmen en Puerto Morelos!

Jesse Graas
    expert tip
    op 17.02.2011:

Ga een keer eten in de a la carte restaurants. Zijn allemaal van topklasse. Probeer ook zeker de butlerservice.