33 beoordelingen voor Hotel El Dorado Royale in Riviera Maya Yucatan

8.7
    Marco
    op 20.09.2014:

Luxe , vriendelijk , relaxen

Heerlijke vakantie gehad, vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staat.

Ivo
    op 12.02.2014:

Prachtig resort - Weinig restaurant capaciteit

Dit resort beschikt over een prachtig uitgestrekt park met aan de buitenkant onderhouden gebouwen, tuinen en zwembaden. Er is simpelweg niets op aan te merken.

Alle kamers zijn heel groot, 12 meter, met apart toilet en bubbelbad op de kamer. Het warm water was tot 4x toe stuk (koud/geen druk). Hier werd matig op geanticipeerd.

De acht 'gourmet' restaurants serveren eten a la carte van hoge kwaliteit. Kleine porties en veel gangen (2 ontbijt, 3 lunch, 4 diner) Het was zo uitgebreid dat we soms zin hadden in een simpel buffet of een punt pizza op het strand. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels.

Het entertainment team is redelijk. Een goed team weet het hele hotel aan de gang te houden, maar dat was hier niet het geval.

Het hotel heeft een Spa waar extra geld voor betaald moet worden. (150E, 2p, 1u).

Excursies zijn te boeken via het hotel. Na wat onderhandelen hadden we hier ook veel betere prijzen dan direct bij de reisorganisatie. (150E, pp pd).

Annelies
    op 15.12.2013:

Paradijs op aarde

Prachtig resort voor volwassen om te genieten van de zon en het eten. Strand is niet overal geweldig, zwemmen in zee bijna niet mogelijk

Martha
    op 29.11.2013:

Geweldige luxe resord, mensen zijn super vriendelijke en behulpzaam

Het is een zeer luxe resord, waar je echt krijgt waar je om gevraagd hebt. Alles is perfect er is maar 1 min punt. Als je voor het strand/zee gaat, moet je daar niet naar toe gaan. De zee is niet schoon (stinkt zelfs) en je kan er niet echt in zwemmen, het is te ruw.

• Expert
    Nicole van Agterveld
    expert beoordeling
    op 19.09.2013:

Prachtig resort aan de Riviera Maya, de stranden zijn niet zo mooi als in Tulum of Playa del Carmen maar de 12 zwembaden compenseren dit wel!

8 a la carte restaurants waar je de heerlijkste gerechten kunt eten, ik heb echt optimaal genoten!

Lees complete beoordeling
    Sanne

mooi luxe hotel

Het is een heel mooi hotel. Erg groot en ook ruim opgezet.

De kamers zijn mooi groot en luxe. Wel beetje gedateerd maar worden momenteel prachtig opgeknapt. Wij hebben in een opgeknapte kamer gezeten en dat wordt de nieuwe standaard. Echt supermooi!

Het gourmet inclusief is buitengewoon!
    Alles is er en ook 24 uur per dag!

Sommige restaurants zijn duidelijk beter dan anderen maar dat is ook een kwestie van smaak. Wij waren er dit keer voor 3 weken met huwelijksreis en dan heb je alles wel een keer geproeft... maar voor 2 weken is het echt ruim voldoende keus om iedere avond weer uit te kiezen.
    Alles is á la carte en wordt met vakmanschap bereid voor je. Vooral de 2 intaliaanse restaurants zijn uitstekent!
    Ze hebben ook een prachtige wijnkaart voor als je wat heerlijks wilt bestellen buiten het inclusief om.

Het resort zelf is heel goed onderhouden en wordt uitstekend schoongemaakt iedere dag.
    Het bulkt er van het personeel dus absoluut voldoende service.
    Ook als iets niet naar wens mocht zijn, dan wordt dit professioneel voor je opgelost zonder probleem.
    Ieder blok appartementen, heeft dan ook een persoonlijke consierge waar je altijd terecht kunt.

Het strand is prachtig wit met een blauwe zee!
    Vanwege de orkaan van al weer ruim 6/7 jaar terug, liggen er wel golfbrekers in de zee. Het enige minpuntje wat we kunnen bedenken.

De zwembaden zijn heerlijk en het animatieteam verzint iedere dag leuke activiteieten voor jong en oud om aan mee te doen. De shows in de avond zijn ook leuk.

Allemaal erg goed georganiseerd dus al met al een zeer fijn hotel, op een prachtige plek!

Robbert (& Jessica)
    op 08.01.2013:

Super genieten, mooi resort, paradijsje

Op advies van een vriendin (die hier met haar huwelijksreis is geweest), hebben wij onze echte huwelijksreis in El Dorado gevierd.
    Vorig jaar na ons trouwen waren wij niet zeker of ons budget het toe zou laten om nog veel geld uit te geven aan een lange vakantie.

Wij hebben geen spijt gekregen dat we nu één jaar later 16 dagen zijn gegaan naar een waar paradijsje met ongekende luxe! Lekker eten en een vorstelijke bediening.

Daarbij hebben we leuke mensen leren kennen, waar we misschien in de toekomst ook nog wel eens contact mee gaan opnemen om bij elkaar langs te gaan. (altijd handig om adressen in Amerika en Engeland te hebben!)

Peter Jacobs
    op 15.10.2012:

goed adults only hotel

Bijzonder goed eten. Uitermate vriendelijk personeel. De grote ligbedden bij zwembaden zijn enorm versleten, hier en daar dient behoorlijk onderhoud gepleegd te worden en terrasjes zijn bijna overal karig en ongezellig ingericht. Restaurants zijn er echter weer wel zeer goed uit, evenals de kamers. Zowel Valentin Maya als Iberostra Grand Paraiso zijn mooieren leuker ingericht maar El Dorado heeft beter eten.

« 1 2 3 4 5

Monday 30-4 Regenbui
Tuesday 1-5 Helder/Zonnig
Wednesday 2-5 Regenbui

Contactinformatie van El Dorado Royale

Carretera Cancun-Tulum Km. 45 77710 Playa del Carmen, Q.R. Mexico Riviera Maya, Mexico

Op deze pagina vind je informatie over Hotel El Dorado Royale in Riviera Maya, Yucatan.

Vakantiepanel.nl heeft 33 vakantie beoordelingen El Dorado Royale.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel El Dorado Royale vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel El Dorado Royale scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen El Dorado Royale vind je op deze pagina ook eventuele foto’s El Dorado Royale en het actuele weer Riviera Maya. Bekijk hier ook andere Hotels Riviera Maya of Hotels Yucatan. Op de pagina van Riviera Maya vind je vakantiebeoordelingen Riviera Maya en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling El Dorado Royale achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling El Dorado Royale!

• Marco
    op 20.09.2014:

Wij hadden een kamer in het casita gedeelte, net even dat beetje extra luxe en comfort. We hebben begrepen dat langs de kustlijn kamers in zee gaan bouwen, dit is natuurlijk leuk als je zo'n kamer in de toekomst gaat boeken. Het gaat wel ten kosten van het uitzicht van de bestaande bouw en dat vindt ik jammer.

• Martha
    op 29.11.2013:

Alle restaurants zijn a la carte, super de luxe. Neem USA dollars of Mexicaanse peso's mee voor de fooien.

• Expert
    Nicole van Agterveld
    expert tip
    op 19.09.2013:

Zeker minstens 1 keer naar restaurant el Fuentes gaan! ( vooraf reserveren is verplicht). Als je van heel goed eten houdt, mag je deze echt niet overslaan! De chef maakt live het gerecht klaar welke de gast daarna geserveerd krijgt. Er is de mogelijkheid om hier een passend wijnarrangement bij te nemen, samengesteld door de sommelier. top top top!! Afrader: ik vond persoonlijk de cocktails waardeloos. Hou het dan lekker bij bier en wijn.

• Sanne
    op 08.01.2013:

Met de shuttle naar Playa del Carmen en dan zelf een taxi terug nemen. Kun je lekker je gang gaan de hele avond zonder op de klok te kijken. Lekker eten daar, genoeg restaurantjes en leuke plekken om uit te gaan. De uitstapjes kun je regelen via het hotel. de enige die echt de moeite waard is, is het zwemmen met walvishaaien! Kost wel wat, maar echt waanzinnig! Andere plekken zijn wel ook erg mooi om te zien zoals Tulum en Chizinitza. Cancun is echt geen aanrader! Lelijke stad! Je kunt er winkelen maar is niets speciaals aan, zonde van je tijd! Tips voor in het hotel: Maak vrienden met degene die je minibar aanvult, dan krijg je alles voor elkaar! Ga niet in op de verkooppraatjes van het hotel over de rondleiding ed, allemaal onzin en oplichterij. Is ook echt een aparte afdeling binnen het resort. Eten bij de Italia casita's. Is nog beter dan bij Italia villa's. Als je erg veel van mooie wijnen houd, zorg dan dat je even een praatje maakt met de sommelier van het resort. Wellicht krijg je dan nog een persoonlijke uitnodiging voor de chefs tabel met een 7 gangen diner voor jou persoonlijk gemaakt! Dat was voor ons echt het toppunt! De mexicaan is ook echt heel erg leuk. Kleine kaart maar wel lekker. Vooral als je buiten kan zitten is het erg sfeervol. Maak gebruik van de Spa! Erg mooi en erg goed. Let op, je moet echt wel afdingen op de prijzen! Zorg dat je sigaretten hebt gekocht (als je rookt) vóór dat je het resort in bent. Ze zijn echt vreselijk duur in het resort terwijl je in cancun of playa voor amper 30 dollar een hele slof hebt!

• Robbert (& Jessica)
    op 08.01.2013:

1) met Walvishaaien zwemmen (kan alleen niet het hele jaar!) 2) Snorkelen en zwemmen met dolfijnen 3) Tempels in Chitzen Itza bezoeken (neem alleen wel je paraplu uit de kamer mee, ivm brandende zon!) 4) Snorkelen 5) Waterscooter 6) Etc.