Catalonia Riviera Maya Resort & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2024

mooie accomodatie

mooie accomodatie met veel groen. kamers dichter bij zee zijn allemaal preferred guests. Eten was Ok maar hebben we wel eens beter gehad

Angelyka
Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2023

Hotel Catalonia Rivièra Maya

Na aankomst waren we super moe, maar inchecken ging vlot De kamer zag er verouderd uit maar is voldoende voor wat je nodig hebt. Het zou opnieuw een lik verf kunnen gebruiken en dan ziet het er weer top uit. Het bed was comfortabel en ik heb op wat bedden gelegen daar waar je met rugpijn wakker op werd. Deze bedden waren top, geen rugpijn. En dat is het belangrijkste. De staff en service van het hotel waren uitstekend. Je hoeft het maar te vragen en het werd geregeld. De mensen van de animacion geven iedere dag lessen in oa yoga, aquagym, spelletjes als beach volleyball en meer. Daarbij wil ik Delmi, Luis, Jared, Jael en Arturo bedanken voor de goede service die ze dagelijks leverden. Het entertainment team had vrijwel iedere avond om 9:30 een show met dansers of een beachparty / pool party. De shows waren super leuk, Disneyshow, Rockshow, Moana, Moulin Rouge zijn degene die ik gezien heb. Mijn zoon heeft van elke genoten en was super enthousiast erover. De Dansers zijn na de show beschikbaar voor foto’s en een praatje. Wij hebben maar een paar gesproken, oa Porfi, Fidel, José, Luis, Ik had een all inclusive verblijf en daar hoorde ook op de laatste dag na het uitchecken nog de lunch en overige faciliteiten bij. De bellboys die je koffers bij aankomst bewaken en bij vertrek evenzo, zijn vriendelijk en maken graag een praatje. Adrian, Alfredo, Oscar en Carlos zijn degene die ik gesproken heb en ze waren allemaal even hartelijk.

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2023

Voor ieder wat wils

Super leuke animatie team, het is groot maar compact het resort. Wel ontzettend jammer dat er onderscheid werd gemaakt tussen gasten zoals exclusieve, privileged en “normaal”. Het eten was aan de mindere kant. Als dat beter zal zijn, echt een top resort.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2022

Fantastisch resort waar niks te gek is

Vanaf minuut 1 genoten. Het eerste hotel voor ons waar all inclusive ook echt all in was. Waar je in andere hotels lokale alcoholische dranken krijgt, krijg je hier gewoon merkdranken. Park is zuiver, bedden perfect. Echt genoten

Laatst bijgewerkt: 7 september 2022

Mooi resort. Veel keus aan eten. Vriendelijk personeel. Ze zijn kamers aan het renoveren.

Laatst bijgewerkt: 3 maart 2020

Prima 4 sterren hotel (geen 5 hoor!)

Ik heb me heerlijk vermaakt, 2 weken lang. Het is een relaxt hotel, ondanks de activiteiten die enthousiast worden ontvangen en af en toe een groepje drukke gasten. Het eten in het grote buffetrestaurant is aardig, er is genoeg om uit te kiezen, dus altijd wel iets lekkers te vinden. Het eten in de restaurants is, op Bloved en het steakrestaurant na, echt ondermaats.

Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2019

Matig eten maar leuj zwembad en snorkelen

Grote kamers, wel wat matig afgewerkt en aan wat vernieuwing toe. De restaurants zijn zeer matig inclusief de a la carte restaurants. Nergens zit smaak aan. De beste waren nog het spaanse en japanse reataurant. Helaas te weinig bedden bij het zwembad waardoor handdoekje leggen nodig is, jammer. Absoluut geen auto of reisjes boeken via het hotel, veel te duur. Huur een auto en rij er zelf naartoe. Hetzelfde geld voor het duiken, bizar duur. Via internet zijn veel goedkopere aanbieders te vinden. Spa is niet bijzonder. Voor de prijs die we hebben betaald wel redelijk. Service is wel goed. Het dak lekte en er werd een betere kamer aangeboden, een luxe diner en een gratis spa bezoek. Wel vervelend zijn die mensen die willen dat je naar het exlusieve verkoop praatje van een uur gaat. Die willen geen nee horen. Zeer storend.

Laatst bijgewerkt: 19 januari 2018

mooi en schoon hotel

We really can recommend this Hotel. Very friendly people and very clean accommodations.