BlueBay Grand Esmeralda reviews

Laatst bijgewerkt: 2 september 2023

Foto’s op de website zijn niet in overeenstemming met de waarheid.

Waarvoor wij naar dit resort gingen was voornamelijk voor de prachtige zee en het witte strand, zoals op de foto’s te zien was . Maar tot onze grote teleurstelling was het tegendeel waar. ‘N Vies zwart stuk strand omdat er overal zandzakken in zee lagen , waar je beslist niet aan wil liggen, laat staan zwemmen. Zwembadzicht ook niet gehad, zoals beloofd en voor betaald. In eerste instantie ‘n vieze hotelkamer met schimmel in de badkamer en vies beddengoed . Met uitkijk op hoge bomen en struiken voor onze neus. Douche was kapot etc. Na ons beklag te hebben gedaan kregen we een andere nette kamer. Maar de eerste indruk was al gemaakt. De afstanden zijn behoorlijk ver van restaurant , receptie e.d. Je kunt nergens lekker zitten, alleen ligbedden bij de zwembaden , en schommels aan de bar bij de zwembaden. Aan het strand n paar bedjes waar niemand wilde liggen omdat je dan naar het vieze strand moest kijken. ‘S Avonds een plek binnen waar meestal veels te harde muziek was, verder kon je nergens zitten! Resort ligt erg afgelegen, dus je kon ook niet zonder taxi, bus of auto naar het dichtstbijzijnde stadje 20km. verder. Taxiprijzen waren extreem duur. Voor kinderen was het een paradijs, erg veel werd er voor ze gedaan en veel zwembaden .

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2023

Weinig variatie

Zeer weinig variatie in eten en avond intertaiment strand en zee ziin niet mooi , kamers zijn oke personeel is ook oke zwembaden zijn ook oke

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2019

Fantastisch!!

Super fijn resort, heerlijk eten, keuze uit wel 7 verschillende restaurants, álles inclusief. Ontzettend leuke animatie bij het zwembad, voor ieder wat wils. Niet overheersend of opdringerige, gewoon ontzettend leuk om naar te kijken vanaf je bedje of aan mee te doen. Ook op het strand