Viva Wyndham Maya reviews

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2023

Mooi en net hotel.

Het hotel is mooi gelegen aan een wit zandstrand. Een strook aangelegde palmbomen geven een mooie schaduw tegen de soms felle zon. De tuinen zijn mooi aangelegd met een binnenplaats. Zwembaden hadden iets groter gemogen, zeker als het druk in het hotel is. Het strand is groot genoeg, met mooie golven in zee.

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2022

UItstekend hotel direct aan strand

Voor de zesde keer verbleven we in het hotel, uitstekende ligging direct aan het strand, je kunt catamaran zeilen, kano roeien, surfen enzovoort, is inbegrepen in prijs. Ook leuk om een bodyboard te halen en in de golven te spelen. Het zwembad is zoals het hoort. Veel entertainment, vooral de avondshow is telkens weer erg goed. Kinderen kunnen aan veel activiteiten mee doen. Lekker wandelen over het strand kan twee kanten op dus dat is top. Lopen naar dorp is ook goed te doen, daar zijn veel winkels en in de avond is er vertier.

Laatst bijgewerkt: 23 september 2022

Resort is ok

The resort is ok. Friendly people, service on the hotel grounds is good but services you need outside of the hotel is not ok. A taxi couldn’t be called for the transfer from airport to the hotel (after a delay in the flight). They charge you a lot of money for the cab, excusions, enz. Food is ok. The room was ok. For the price we paid it was een ok resort.

Laatst bijgewerkt: 6 september 2022

Alles aan het vernieuwen toe , alle kamers zijn verouderd , badkamer zijn onder schimmel, kitten zijn los sanitaire zijn verkleurd door kalk aanslag.

Laatst bijgewerkt: 6 september 2022

De resorts is verouderd, alle kamers zijn slecht onderhouden ,veel interieur en badkamer aan het vernieuwen toe.

Laatst bijgewerkt: 30 juli 2022

Fantastisch!!!

Super resort, fantastisch personeel, heerlijk eten en top animatie. Wij hebben genoten en gaan graag terug

Laatst bijgewerkt: 19 mei 2022

Heerlijk all inclusief resort

Fijn schoon resort in prachtige tuin. Heel veel Animatie voor volwassenen en kinderen. Mooi zwembad en heerlijk gelegen aan het strand.

Laatst bijgewerkt: 9 december 2019

Prima!!

Voor een resort ( voor ons de eerste keer): Prima. Het massale zag je niet echt terug , alleen aan de strandbedjes ( veel), door de vele verschillende terrasjes ed verspreidde de mensen zich behoorlijk Het was ook nog niet hoogseizoen, dus niet volgeboekt.( gelukkig voor ons). Eten was prima bij het buffet, de keuze een restaurant te reserveren voor a la carte helemaal top. Heerlijk eten!

Laatst bijgewerkt: 8 december 2019

Algemeen goed

Goed ,zeer vriendelijke personeel ,kamers waren proper en werden netjes onderhouden.

Laatst bijgewerkt: 14 november 2019

Gezellig groot mooi

Geweldige vakantie gehad. Warm onthaal. Mooie shows. Leuke entertaining. Lekker eten

Taartrn buffet