Viva Azteca by Wyndham, A Trademark All Inclusive Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 21 januari 2024

Hotel mexico

Super fijn all in clusive resort in Playa del Carmen, Mexico. Vriendelijke mensen, goed eten, voldoende animatie en shows en heerlijk zwembad/strand. Kamers zijn schoon alleen wel vrij gehorig.

Hr. R.F.W van Enckevort
Laatst bijgewerkt: 25 juni 2023

Laatst bijgewerkt: 11 juli 2022

Schoont, netjes maar kan upgrade gebruiken

Alles is heel schoon en opgeruimd maar de kamers zijn VEEL te klein en oud voor de prijs. Voor ruim €8000 verwacht ik meer. Kan niet in de schaduw staan van bijv Lara Barut in Antalya. Wel gemoedelijker dan naastgelegen zuster hotel Maya.

Hr. K. Smidt
Laatst bijgewerkt: 21 mei 2022

Laatst bijgewerkt: 13 februari 2020

Prachtige ligging en zeer vriendelijke mensen

eten was niet altijd warm en avondanimatie viel tegen.

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2019

Top locatie!, nette basis kamer, super strand, vriendelijk personeel

Het was een prima hotel, op een toplocatie, slechts 5 min met de taxi naar playa del carmen. En het prachtige brede schone strand bij het hotel! De kamers zijn echt basis en beetje ongezellig maar schoon en prima bedden. Het balkon is waardeloos daar kon je alleen op staan zo smal. Maar we zaten meer op strand en op “terras” hotel..badkamer ruim en schoon. Eten was goed en de hele dag door kon je bij snackbuffet eten wat afwisselend was en goed. Daarbij kon je ook drie keer per dag eten in het buffet restaurant! Vriendelijk personeel! Vanuit het hotel prima punt om diverse excursies te doen! Wat zo ontzettend leuk is om te doen! Heel divers!

Laatst bijgewerkt: 14 april 2019

geweldig en heerlijk resort

behalve de bedden en de airconditioning dat was zwaar onder de maat Het is daar een algemene airconditioningsysteem dus elke kamer heeft dezelfde temperatuur 3x gevraagd of de temperatuur lager kon van 27 graden naar 22 graden maar geen resultaat kortom heel slecht maar voor de rest een heerlijk resort waar we graag nog een keer terugkomen

Laatst bijgewerkt: 13 januari 2018

Goede zonbestemming in de winter. Vriendelijk personeel. Prachtig strand.

Mooi gelegen aan het witte strand in de wijk Playacar. De restaurantjes op het terrein zijn een aanrader, vooral XulHa waar je in de jungle waant en je de Maya-keuken kunt proeven. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt op loopafstand (half uurtje in rustig tempo) van het centrum van Playa del Carmen.

Laatst bijgewerkt: 5 november 2017

ziet er goed

erg leuke vakantie gehad,en mooi strand ,zwembad was te klein. mag wat ons betreft meer variatie in het eten.

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2017

fijn hotel met een goede ligging

wij zijn 2 weken in Wyndham Azteca gebleven. het hotel is niet te groot heeft een goede ligging. ook fijn dat je zo naar het strand kan lopen. de kamers zijn ruim alleen word niet dagelijks de lakens/handdoeken verschoond. Het word wel netjes opgemaakt maar schoon is het zeker niet. Het is all incl maar vind de dranken te zoet en van het eten hebben mijn vriend en ik maagklachten en diarree van gekregen. Wij zijn dus maar buiten gaan eten.