Sandos Caracol Eco Resort reviews

Slecht eten

Hr. M. Rodrigues de Miranda
Laatst bijgewerkt: 6 juli 2023

Aardig hotel

Mooi hotel jammer van de rioollucht. Show’s door de week allemaal in theater. Erg warm daar binnen. En weinig plek om daar buiten te zitten. Show’s waren niet van hoge kwaliteit. Kamer ruim voldoende maar erg vroeg wakker door de lichte gordijnen. Natuur rondom het hotel heel mooi en wordt goed bij gehouden. Eten was goed verzorgd. Wel zorgen dat je op tijd reserveerd voor de verschillende restaurants. Veel verwarring bij mensen door verschillende armbandjes en rechten die daar aan hangen. Niet alles is toegankelijk voor iedereen.

Laatst bijgewerkt: 26 november 2022

Prachtig resort.

Prachtige natuur. Dieren lopen los in park. Leuke excursies waar je gratis aan kan deel nemen

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2022

Sandos caracol

Mooi complex, echter eten en service slecht

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2022

Prachtig terrein, nog mooiere natuur, super aardige mensen. Top.

Laten we beginnen met de locatie: simpelweg fantastisch. Overal waar je kijkt is groen en de schaduw die de jungletuin biedt op plekken is erg welkom. Je hebt al wel even nodig om alles op het terrein aanwezig is te zien en doen. ONdanks dat ze zeldzaam zijn lopen er hordes neusbeertjes en ook schuwe (maar banaan liefhebbende) aapjes komen zo bij je balkon op bezoek, zo mooi. Prachtig gekleurde vogels hebben we gezien. Alsof je midden in een natuur documentaire zit. Wij hadden een Eco Superior Family room met stapelbed welke netjes en modern was. Bed was een van de betere die we hebben gehad. Airco in de kamer deed stilletjes zijn werk. Qua eten en drinken was het op zich prima. Het buffet biedt veel keus maar wordt zo in de tweede week (logisch) wat eentonig. Beter dan gemiddeld in Turkije i.m.o. het drank concept bevat standaard de bekende 'all inclusive' varianten onbekende drank. Voor een familie vakantie meer dan toereikend.

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2022

Heel divers

Het hotel, de omgeving, de natuur zijn uitstekend. Het inchecken duurde erg lang, lange rij. Het avondeten is echt niet oke voor onze normen. Ontbijt en lunchbuffet is voldoende. We aten eigenlijk elke avond in het centrum maar niet in het hotel. Apen en neusberen en leguanen en andere wilde dieren zijn geweldig om te zien. De kamers hebben geen privacy, geen deurnaar badkamer en douchedeur kan niet op slot. Wil je privacy, dan kun je beter een extra kamer boeken. Snorkelen met Walvishaaien excusie was geweldig. Ook dolfijnen gezien. Echt fantastisch. Jetski huren voor tieners is ook leuk.

Laatst bijgewerkt: 7 april 2022

Mw. A.M.C. van Someren-van Lieshout
Laatst bijgewerkt: 31 maart 2022

Fijn en schoon hotel. Eten is prima vooral de a-la-carte restaurants zijn goed. 18+ is erg fijn vooral het ontbijt en lunch en de bar aan het strand heeft een erg goede en vriendelijke barkeeper! Zeker een aanrader om naar toe te gaan.

Laatst bijgewerkt: 14 januari 2020

Mooi hotel en uitermate gast vriendelijk

Het is een mooi hotel wat niet gigantisch aanvoelt. Kamers/huisjes liggen verspreid over de het terrein. Er zijn mooie looproutes langs cenote's en maya resten. Ook kom je veel dieren tegen. De adult only is een echte plus. Je kan dan namelijk ontbijten bij the Brazilian restaurant wat echt top is. De a la carte restaurants zijn ook een stuk beter dan ten opzichte van het buffet. Maar ook het buffet is gewoon prima. De gasten service is top! Je hoeft maar iets te vragen en het wordt gedaan. De mensen zijn ook altijd vriendelijk. Enige minpuntje is het strand wat vol met rotsen ligt, maar dit wordt ook duidelijk aangegeven. Waterschoenen zijn een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 11 januari 2020

Dit wil je.

Erg mooi en verzorgd, elke dag weer. Veel en vriendelijk personeel, veel en lekker eten. Park is overal mooi, fris en verzorgd.

Zwembad resort
De Mdetiriaan