RIU Yucatán reviews

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2023

Prettig verblijf

We hebben een heerlijke vakantie gehad. De kamers zijn gedateerd, maar het is er schoon. Er is constant animatie wat voor ons eigenlijk niet hoeft. Veel harde muziek bij het hoofd zwembad dus daar niet geweest. Wij misten de mexicaanse muziek op de achtergrond, het lijkt meer op een party hotel. Eten is er prima! Personeel erg vriendelijk.

Hr. M. Schevenels
Laatst bijgewerkt: 6 juli 2023

Zalige vakantie

Fam. Hammes
Laatst bijgewerkt: 6 mei 2023

Laatst bijgewerkt: 7 januari 2023

Heel mooi, groot eten minder goed

Mooie locatie, vele Amerikanen in groepen. Groot, massaal. Eten in 1 restaurant lekker

Hr. W. Honebecke
Laatst bijgewerkt: 30 december 2022

Super huwelijksreis

Geweldig, super!

Laatst bijgewerkt: 12 juni 2022

Super gezellige Lokatie

Lieve mensen , geweldige animatie Gedateerd hotel maar schoon Goede bedden alles wat je nodig hebt Prima 👌

Laatst bijgewerkt: 9 februari 2020

Een geweldige vakantie

Culinair een aanrader, qua drank is alles aanwezig, zelfs eigen bar op de kamer. Zeer vriendelijk personeel. Had een pink uit de kom, ziekenhuis om de hoek en na 2 uur al weer terug, perfect geregeld en ook hoge standaard.

Laatst bijgewerkt: 6 februari 2020

Goed hotel, vriendelijk personeel, goed eten en mooi strand

Mooi hotel, Plantsoen om de gebouwen wordt netjes verzorgd. Genoeg eetgelegenheden, waar je lekker en gevarieerd kunt eten. Bediening in restaurants is ook goed. Prachtig uitzicht vanaf het zwembad door de palmbomen heen op de azuurblauwe zee.

Laatst bijgewerkt: 5 januari 2020

prima hotel met goede hygiëne en super personeel

het hotel ligt pal naast het strand. heerlijk schoon gehouden genoeg bedden. 3 zwembaden goed onderhouden. heerlijk divers eten. goed op smaak. genoeg keuze. hardwerkend personeel. zeer kindvriendelijk. kamers oke, maar goed onderhouden en schoon.

strand
Hotel Lobby