RIU Playacar reviews

9,6

Laatst bijgewerkt: 27 maart 2024

Superhotel

Prettig hotel met uitstekende service en heel erg vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

Vakantie Mexico Riu Playacar met kinderen

Mooi warm en groen land, met fantastische stranden.

Laatst bijgewerkt: 11 januari 2024

hotel payacar RUI

Prima hotel, alles erg netjes. Eten veel soorten, soms net niet warm genoeg. Wel heerlijk genoten!!

Hr. H.P.M. Van Lier
Laatst bijgewerkt: 24 januari 2023

Laatst bijgewerkt: 10 januari 2023

Prachtig Hotel en fantastische service en eten

Prima Hotel, mooie kamers die zeer schoon waren. Service van het hotel was perfect en heel vriendelijk personeel. Het eten was ook uitstekend. De ligging is mooi met fraai strand en goede zwembaden Kortom een aanrader

Laatst bijgewerkt: 11 december 2021

Super!

Onze tweede keer in dit hotel en momenteel al weer aan het kijken voor de volgende keer. Super vriendelijk personeel, lekker eten en mooi strand. Kleinschalig dus je bent zo bij het restaurant of strand.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2020

Geweldig. Schoon.erg vriendelijk. Mooi.

Het zijn SUPPER vriendelijke mensen.die echt rennen voor jouw. Kamers en gangpaden elke dag schoon en geboend.bedden worden verschoven om alles te dweilen...... Eten is echt over de top zo veel en goed. Heet genoeg en het fruit meer dan je op kan. De zee was ruw,waardoor hij troebel was en je er niet kon snorkelen helaas .... Veel kleine kraampjes tegen over het resort dat was gezellig. 20 veder op 5e avenu grote winkelstraat met alle Italiaanse kleding en andere luxe winkels. In de omgeving een hoog resort gehalte. We gaan zeker een keer terug.

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2020

Mooi resort!

We hebben een mooie vakantie gehad, we vonden de kamers wel muf de schoonmakers konden daar niks aan doen ikdenk een ventilatie probleem de stretcher die we er bij hadden gekregen was niks gelukkig waren de bedden groot genoeg om met zn drieën in te liggen.

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2020

Voor ieder wat wils, Thuiskomen gevoel

Voor de 5e keer in RIU Playa Car….dat zegt genoeg. Ligging is super ten op zichten van strand, winkels, Playa del Carmen. Personeel is super in en op alle facetten.

Prachtige weer en omgeving
Schitterend strand