RIU Lupita reviews

Hotelbeoordeling

Hendriks
Laatst bijgewerkt: 13 februari 2024

Top vakantie gehad

Fijn kleinschalig resort met vriendelijk personeel goed eten en leuke activiteiten

Laatst bijgewerkt: 18 januari 2024

Heel fijn Riu hotel, het personeel is zo behulpzaam en vriendelijken het is zo schoon! Top! Tot nu toe (we zijn hier 2 dagen) heel fijn.

Hr. H. Aarten
Laatst bijgewerkt: 9 september 2023

Hr. R. Knops
Laatst bijgewerkt: 27 februari 2023

Perfect Hotel

Kleinschaliger Riu Hotel met alle faciliteiten die je je kunt bedenken! Zeer uitgebreide All inclusive, zeer vriendelijk personeel. Gevarieerd en heel uitgebreid buffet. We hebben geen enkel minpunt kunnen ontdekken. TOP HOTEL!!

Laatst bijgewerkt: 14 januari 2023

Familie met oudere kinderen

Goede verzorging, service en vrolijk personeel. Mooi park.

Hr. P. Van Der Zande
Laatst bijgewerkt: 27 juli 2022

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2020

uitstekend hotel, prima service

alles was prima geregeld, personeel heel erg behulpzaam en erg vriendelijk, niets was te veel, geen vraag bleef onbeantwoord. ik. vraag me af of ze hiervoor ook de waardering krijgen in hunsalaris!

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2020

Excellente

Kleinschalig hotel met hele vriendelijke mensen, schoon en heerlijk eten.

Laatst bijgewerkt: 26 januari 2020

Gezellig maar matig

Erg vriendelijk personeel alleen het hotel zelf vonden wij iets tegen vallen. Vooral het eten viel echt niet in onze smaak. Bij de bar rook het een hele dag naar braaksel. Misschien zijn wij verwend maar wij zouden hier niet naar terug gaan. Pluspunten kamers goed schoon iedereen erg vriendelijk en doen erg hun best om het iedereen naar hun zin te maken. Min punten Bedden slecht en alles is erg gehorig onze Russische buren hadden veel ruzie en konden daar Snacht’s van mee genieten. Verder een top vakantie gehad door het weer strand en de mensen

Begin van het thema eten