H10 Ocean Maya Royale reviews

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Best hotel in Playa del Carmen!

De eerste dagen van onze vakantie waren geweldig: heerlijk eten/drinken, thema avonden, geweldige shows, fantastische medewerkers, geweldig animatieteam, mooie kamer en mooie tuin met dieren (Coati, herten, leguanen, etc.. Geweldige zwembaden en lekker zeewater. Maar toen kwam het... mijn vrouw viel en moest geopereerd worden. Wat er toen gebeurde? Een upgrade naar een privilege kamer, alle mogelijke hulp van managers, de hoteldokter en personeel (van restaurant tot bellboys en van receptie tot kamermeisjes, enz. enz.) Geen moeite was ze teveel! Gebruik van rolstoel waar en wanneer we maar wilden, het dragen van mijn partner, extra handdoeken, enfin teveel om op te noemen en niets was ze teveel. Een paar namen? Mr Kevin, Mr Omar, Mr Rodrigo, Guest Service, Front desk. Het ziekenhuis waar we kwamen was ook heel goed (Hospiten, Dr Corona). Na wel wat papierwerk liep alles gesmeerd (via de verzekeringen (DSW en AEGON) en bedankt SOS hulpverlening. Via geweldige hulp van Assistance op de vliegvelden en United Airlines (van Cancun tot Amsterdam) kwamen we weer thuis. Iedereen bedankt en jawel....volgend jaar weer naar Mexico. Het hotel? Ocean Maya Royale natuurlijk!

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2024

Fantastisch resort, en vakantie.

Accommodatie, geweldig, schoon, de mensen die er werken zijn geweldig, het eten geweldig alleen maar vol lof over dit resort.

Laatst bijgewerkt: 14 april 2022

Good food, but not a real 5* hotel.

The food is good, but the services are limited. E.g. no breakfast boxes for early excursions. Rooms are a little outdated. Swimming pools are over crowed. No chance to have a nice sunchair.

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2020

Prima, goed onderhouden resort

Prima appartementen in een mooie tuin, alles goed onderhouden. Zeer vriendelijk personeel. Leuke entertainment. Adults onlangs hotel, maar zeker niet alleen voor de wat oudere gasten, integendeel, met oa 2x in de week een schuimparty is het voor jongeren zeker een aanrader. Niet geschikt voor rustzoekers.

Laatst bijgewerkt: 2 december 2019

Super hotel. Geen kinderen veel animatie.

Vriendelijk personeel. We werden met Loes goed geholpen service goed. Was echt op vakanti

Laatst bijgewerkt: 3 november 2019

Top hotel! Super vriendelijk personeel en echt meer dan bijzonder goed eten!

Heel goed hotel! Wij hebben hier echt flink genoten! De ambiance klopte helemaal. Eten was echt belangrijk voor ons maar was echt bijzonder goed! Hele hele dikke plus enige minpuntje aan ons verblijf was onze vakantiebegeleider.. die was er enkel voor upshelling en als we vragen hadden negeerde ze die! Verder echt mega blij met deze plek

Laatst bijgewerkt: 19 juli 2019

Niets veranderen Top

Het personeel verdiend een dikke 10 niets is te veel gevraagd. Het complex wordt tot in de puntjes verzorgt.alleen jammer dat alle complexen zo veel last hebben van het zeewier maar ook hier wordt continu met man en macht aam gewerkt

Laatst bijgewerkt: 2 juni 2019

Geweldig een echt 5 sterrenhotel

Zeer pooi en proper Hotel met prachtige tuin super eten super vriendelijk hotel

Laatst bijgewerkt: 6 februari 2018

Geweldig resort om luxe te ontspannen!

Ontzettend mooi resort, schoon, ruime kamers, elke dag schoonmaak, erg vriendelijk personeel, in het bijzonder topbarman Herbert en tepanyaki-kunstenaar Israël! Twee grote zwembaden, eentje rustig voor wie een goed boek wil lezen en eentje met entertainment voor wie vertier zoekt. Ligging een 9 omdat t aan een iets mooier strand had mogen liggen en eten 9 omdat alles heerlijk, maar niet alles súpergoed was (logisch met deze hoeveelheden en buffetvorm), overige alles een 10!

Laatst bijgewerkt: 30 juni 2016

Heerlijk hotel,eten prima,bedden prima,prima douche.

Adult only hotel hadden we nog nooit gehad,maar prima bevallen. Leuk de los lopende dieren. Park ziet er goed verzorgd uit.