Mahekal Beach Resort reviews

9,6

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2024

Fijne vakantie

Mooie locatie met top service

Mw. H. Tuit
Laatst bijgewerkt: 16 januari 2023

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2022

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2020

heel mooi en heel groen

de ligging is meer dan perfect strand aan de ene kant en aan de andere kant eerst een mooie groene straat en dan de drukke winkel straat

Laatst bijgewerkt: 3 februari 2020

paradijselijk mooie locatie

we hadden ieder ons eigen terras met hangmat,in een prachtig park ,vol met palmbomen erg stil ook, prima restaurants en het personeel super vriendelijk 2 min. lopen van de winkels

Laatst bijgewerkt: 19 november 2019

Uitstekend top hotel

Wij vonden het hotel op een uitstekende locatie liggen. Vlakbij de winkelstraat. Het hotel was prachtig aangelegd, mooie tuin en alles uitstekend onderhouden. Het personeel was top. Deed alles om je verblijf zo goed mogelijk te laten verlopen. Ontbijt buffet was uitgebreid.

Laatst bijgewerkt: 21 juli 2019

Gewoon weg geweldig!!

Zeer indrukwekkend, mooi gelegen hotel. Mooie palmbomen Wij hadden geweldige kamer. Personeel zeer vriendelijk. Een geweldige vakantie plek

Laatst bijgewerkt: 13 januari 2018

Heerlijk relaxt complex

Het hotel is zeer geschikt voor een heerlijke relaxte vakantie mer op loopafstand van het gezellige centrum .

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2017

Mooi resort met vriendelijk personeel

Mooi, super schoon en rustig resort midden in Playa del Carmen direct aan het strand. Personeel super vriendelijk en behulpzaam, spreken goed Engels. Enige minpunt was een Amerikaans huwelijk met luidruchtige gasten in zwembad en nacht. Dit was gelukkig maar 1 dag.

Laatst bijgewerkt: 6 april 2017

Magisch , heerlijk , rustig

Mooi resort met feugo restaurant waar je prima vis kunt eten. Catch of the dag is aanrader. Iedere dag schone handdoeken . Heerlijk die hangmatten. Niet gaan als er festivals zijn

Uitzicht vanaf ontbijt in Fuego restaurant