Tukan Hotel Playa del Carmen reviews

5,4

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2023

Rustig Familiehotel op goede locatie

In het hotel ben je direct weg van alle drukte op Av5. Ruime kamers. Bij inchecken was de kamer nog niet klaar. Moest 2x naar andere etage. Uiteindelijk door het gedoe een upgraden naar zeer ruime kamer met dakterras en koelkast. Wel stank uit de douche, mogelijk deze kamer tijdje niet gebruikt? Zwembad is veel te warm, ligt hele dag in de zon/water niet echt helder.

Laatst bijgewerkt: 11 mei 2022

Eenvoudig en ietwat gedateerd budget Hotel complex gelegen in hartje centrum van Playa del Carmen

We ontvingen een ruime 2 kamer appartement met net ontvangst, douche bak was verstopt maar werd snel gemaakt, helaas geen lift voor deze kamer op de vierde verdieping, hier 15 jaar geleden ook geweest en er was in de tussentijd veel bijgebouwd echter leek geheel toch wat gedateerd. Ontbijt buffet was goed, ruim keuze en vriendelijk personeel, wat fijn is , is dat je zo op de hoofdstraat bent, wat ons echter niet was verteld was dat er inmiddels geen beach club meer was bij dit hotel sinds maart nu er een explosie was geweest? Social media gecheckt en er is inderdaad een explosie geweest waarbij helaas een aantal Mensen gewond zijn geraakt. We verbleven in mei dus hadden toch gehoopt op een berichtje van prijsvrij, nu Tukan aangaf dit te hebben doorgegeven? De breach club was 1 van de redenen om te kiezen voor dit hotel en nu moesten we telkens onze heil zoeken bij de andere dure beach clubs, hier verwacht ik meer communicatie van jullie kant, alhoewel er ook veel positieve dingen te benoemen zijn was er ook teleurstelling we hadden we meer verwacht van prijsvrij, we verwachten dan ook een uitleg van jullie kant . We horen het graag, met vriendelijke groet, familie Bury

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2022

Mooi en gelegen hotel!

Prima hotel en goede ligging! Alles netjes. Alleen kan je er geen drinken of eten kopen en er is geen koelkast op je kamer. Helaas is de beach club gesloten ivm brand, daar waren we niet van op de hoogte gesteld en dat is erg jammer.

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2019

Klantvriendelijk goed hotel met fraaie binnentuin en fijn zwembad

Hotel met de sfeer zoals de foto's laten zien. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en voldoende hygiëne. Ligging zeer gezellig in het centrum van PLaya de Carmen. Soms een beetje rumoerig maar dat vind ik wel gezellig. Groot gemis vind ik een bar bij het zwembad voor drankjes of een kleine snack.

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2019

eenvoudig maar prima

De combinatie met kool beach is veel te duur. 70 euro voor 2 strandstoelen en een parasol vind ik niet terecht voor een strand accomodatie die bij het hotel hoort. Dit viel mij zwaar tegen en we konden er daardoor maar weinig gebruik van maken. Ik vind dit misleidend.

Laatst bijgewerkt: 29 april 2019

Een heerlijk gezellig relaxte familiehotel

Mooie hotelkamer met warme douche en een mooi balkon met uitzicht op zwembad. en de palmen en dat terwijl het midden op de 5th avenue ligt (boulevard). Een unieke combinatie met de Kool beach club aan het strand. Het ontbijt is erg gevarieerd en het personeel vriendelijk.

Matty
Laatst bijgewerkt: 26 januari 2018

Schoon midden in het centrum prima als ja daar voor kiest

Schoon .Midden in het centrum top als je daar voor kiest wel oordopjes meenemen voor de nacht vriendelijk personeel. Op loop afstand van het strand maar wij kiezen de volgende keer wel voor iets rustiger gelegen.

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2017

Leuk voor 1 week!

Locatie was top! Kamer was netjes en goed schoongehouden. Personeel erg vriendelijk. Was jammer dat er geen koelkast op de kamer was. De kluis in de kamer moest je per dag betalen.

Laatst bijgewerkt: 13 februari 2017

ligt gezellig in een hele leuke winkelstraat. Het strand van El Tukan is niet heel dicht bij.

De kamer..