RIU Caribe reviews

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Super vakantie gehad!

Het hotel is super mooi en schoon. De verzorging was top! Prachtige blauwe zee.

van Geneijgen
Laatst bijgewerkt: 27 september 2023

Geweldige vakantie!

Geweldige 16 daagse vakantie gehad! Als je hier iets tekort bent gekomen, ligt het puur aan jezelf! Ook de mogelijkheid om gaan te duiken, zou ik zeker gebruik van maken. Top mensen! Hotel is een aanrader!

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2023

Mw. B. van den Dungen
Laatst bijgewerkt: 27 april 2022

Gastvrije ontvangst met een drankje. Prima kamers en lekker ontbijt buffet.

Laatst bijgewerkt: 1 januari 2020

super ,ontspannen en compleet

Prachtige lokatie, mensen werken keihard om het de toerist naar het zin te maken . Alles doen ze met een glimlach. Jammer van de mensen die in een all in vanaf 10 in de ochtend aan de drank moeten zitten ( worden soms wat luidruchtig)

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2019

mooi hotel en aan het strand

2 zaad nu voor mij en zat paar jaar geleden verdieping 4 en zat nu op begane grond. Erg lawaaierig en beneden en je hoort ook echt alles Mensen laat terug van feest en maken dan snachts veel lawaai Veel Engelsen en die bepalen overal in elk land toch de sfeer vind ik en meest last van Ga geen excursies bij Tui daar regelen want had betaald voor grotten en nooit grotten gezien. Kan daar genoeg zelf regelen en is nog goedkoper ook Mooi hotel en aanrader maar hotel riu palace ernaast is nieuw en veel mooier en hotel riu americanos is beste en in centrum van cancun

Laatst bijgewerkt: 11 september 2019

Fijn hotel, ook met kinderen

In vergelijking met andere hotels in de buurt is Caribe klein te noemen. Onze kamer was vochtig en stonk, maar toen we dit gemeld hadden, een andere kamer gekregen die was netjes. De kamers werden elke dag goed gepoetst, elke dag schone handdoeken, ook als we ze niet nodig hadden. Eten was zeer goed en uitgebreid, van friet tot krab tot sushi tot kalkoen. Zwembad lekker groot ,met mooi kinderbad, bij het hoofdbad soms wat meer herrie door de animatie ,en de zwembadbar, bij het andere bad lekker rustig. Strand ,1van de mooiste van alle hotels in de buurt, ook op strand genoeg bedden, Enigst nadeel bij zwembad weinig schaduwplekken, en die heb je echt wel nodig. WiFi was echt overal goed ,van kamer tot strand.

Laatst bijgewerkt: 10 juli 2019

Goed hotel

Goed hotel maar op het strand was het vies werd niet goed schoongemaakt. Veel herrie in het zwembad en op het strand ook af en toe.

Laatst bijgewerkt: 6 april 2019

Een heeel goed hotel .. dit is echt een aanradereten en drnken zoveel je kunt 24 u per dag .. heel vriendelijk personeel .. echt toppie

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2019

Een goed hotel voor een geweldige vakanite

In cancun heb je keuze uit meerdere Riu. Het is oudste en de minst luxe uitstraling van alle, maar wel met de breedste en beste strand (dit omdat het werd gebouwd en dus eerste keuze hadden om een hotel te plaatsen en hebben het beste strand gekozen). Riu Pensisula ligt ernaast. Die is heel hoog met een klein strandje met rotsen. Riu Caribe heeft geen rotsen en heeft een breed strand. Ben je een strandmens kies dan voor Riu Caribe, ben je een zwembadmens kies dan voor Riu Pensisula. Drank is er in overvloed en doen niet zuinig met schenken. Voor ons zat er eigenlijk steeds te veel alcohol in. Maar als je dat 1x aangeeft weten ze het meteen. De ervaring dat Amerikanen voorrang krijgen omdat ze met dollars smijten hebben wij totaal NIET ervaren. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Eten is goed en keuze uit verschillende restaurants. Het was toen wij er waren erg rustig dus soms waren bepaalde restaurants gesloten, maar dan had je alsnog keuze uit 3 andere restaurans. Lopend buffet vinden wij ongezellig maar eten was goed. Bij aankomst hadden wij koud water, maar gezien het al laat was hebben wij dit de volgende ochtend gemeld. We kregen meteen een andere kamer toegewezen. Ook met mijn verjaardag stond er op de kamer een fles Tequila als cadeau. In de kamer staat een koelkastje en hangen flessen alcohol. koelkastje word netjes bijgevuld. Entertaimentteam is super!! heel spontaan Heb je geen zin om mee te doen dan laten ze je met rust. Iedere dag zijn er wel activiteiten. 1x per week is er een Poolparty met dansers van de discotheek van Gogo Bongo. Iedere avond is er een andere show. De ene is leuker dan de andere, maar dat is natuurlijk smaak gebonden. Wij waren er 2 weken en hebben eigenlijk geen show dubbel gezien, dus de variatie is er ook.