RIU Palace Pacífico reviews

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2020

Gewoon geweldig

Echt een super luxe hotel. Alles geregeld. Keuze genoeg met het eten. Ook nog 4 ala carte restaurants. Mooie ruime kamers.

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2019

Vriendelijk, luxe, ruim, onderhouden en rolstoeltoegankelijk!

Inderdaad een paleis, inclusief kroonluchters! Ideaal voor rolstoelers en andere mindervaliden, alles is prima toegankelijk en bereikbaar. Je voelt je absoluut niet gehandicapt. De kamers zijn koel, ruim en voorzien van koelkast. In mijn geval een aangepaste kamer voorzien van douche zitje en drempelloos, ook naar het balkon. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het pand is goed onderhouden en schoon. Tuinen en strand prachtig aangelegd. Genoeg ligstoelen in de schaduw en zon, schone handdoeken alom. Toiletten, ook miva toiletten, verdeeld over het terrein te vinden. Er is veel te kiezen op het gebied van drank en voedsel, service 24 uur, inclusief roomservice. Van 07:00 tot 22:30 zijn er met kleine tussenpauzes, enorme buffetten met zelfs voor de meest moeilijke eters genoeg keuze. Ook dieetvoeding. Er zijn verschillende restaurants en bars. Ook in het enorme zwembad, op de brede balustrades en alles toegankelijk, in de juiste kleding. Daar hechten ze waarde aan, het is immers een 5 sterren hotel. Goede gratis wifi. Bijna geen Nederlandse gasten, wel Amerikanen en Engelsen. Echter niet van het jongere drinkende soort. Het hotel voorziet ook in allerlei watersport en sport activiteiten en excursies zijn gemakkelijk te boeken. Als ook taxi’s. Hoewel het hotel allure uitstraalt, is de sfeer er gemoedelijk. Geen snob hotel, de gast is belangrijk. Ik beveel het hotel niet aan voor jongeren die van clubs ed houden, die zijn er niet. Nadelen? Nee, behalve dat je het geluid van de koelkast in je kamer hoort. Maar dan heb ik erg moeten zoeken naar een negatief punt.