Oudaya reviews

5,6
5,7

Laatst bijgewerkt: 3 april 2024

Beetje verouderd maar mij was goed genoeg

Ik heb een top vakantie gehad

Laatst bijgewerkt: 1 april 2024

Citytrip Marrakesh

Laatst bijgewerkt: 31 maart 2024

Karig oud en rommelig ,3 sterren niet waardig

Typisch marokaans hotel, 3 sterren absoluut niet waard, ben veel gewend,heb veel gereisd, echter dit hotel is oud, slecht onderhouden, in alles, geen koelkastje op de kamer, schuifpui die niet dicht kon,pof en vuil op de lampen en meubels, sommige kapot, oude dekens met lakens , poetsvrouw die half half poets, badkamer oud en slecht, schimmel op het plafond,sanitair oud smoezelig en slecht, ontbijt karig, wifi was goed, lokatie dichtbij het nieuwe centrum uitstekend, veel lawaai van zowel de straat als hotel zelf. Personeel over het algemeen nors en oppervlakkig, spreken slecht engels behalve een stuk of 2 a 3 bij de receptie aan de achterkant, Voor mij absoluut geen 2e keer meer , voor wat je betaald is het het absoluut weggegooid geld en niet waard !! En ik ben heel wat gewend aan hotels...een drie sterren kan ook goed zijn, gedateerd is altijd slecht maar vies, vuil, slecht , karig, en rommelig wel

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2024

Prima hotel, vriendelijk personeel, schoon, nette kamer, goede bedden, heerlijk ontbijt. Het is wel een 3 sterren hotel in Afrika, dus beetje vergane glorie, in een achteraf straatje, airco's maken herrie, douche was gammel, de mengkraan werkte voor geen meter. Maar dat is in Spanje of Griekenland ook. Misschien omdat wij in het voorseizoen waren, maar er was niets te verkrijgen in het hotel, geen drankjes, geen bar o.i.d.. Maar er zit een grote supermarkt aan de overkant van de straat. Ligging is wel fijn, veel leuke restaurantjes in de omgeving. En het was rustig in het hotel, weinig mee gekregen van andere gasten en geen besef dat je in zo'n drukke stad bent. We hebben het hier uitstekend naar ons zin gehad en zouden zeker nog een keer terug gaan!

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2024

Schattig hotelletje

Bij aankomst, kregen we een kleine vieze kamer, het stonk naar benzine. Meteen melding van gemaakt. We kregen Meteen een andere kamer. Deze was super schoon, en lag aan een binnen pleintje. Iedere dag werdt de kamer super netjes gemaakt door ZAHRA, super lieve mevrouw. We hebben er 2x ontbeten, het was erg standaard, dus lekker om de hoek, bij een prachtige tent, lekker zitten te ontbijten voor heel weinig geld, l' atelier. Echt een aanrader. Het hotel ligt op een goeie plek, je zit zo in het oude gedeelte of zo in het nieuwe gedeelte, wij hebben er een heerlijke vakantie van gemaakt.

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Prima

Alles na de wens 😃 lieve en aardige mensen. Onze kamer schoongemaakt elke dag. Gevraagde hulp bij de receptie altijd geholpen door Mohamed. Hotel in goede locatie. Aanraden!!!

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Verblijf Oudaya

Oudaya is een prima hotel op een klein kwartiertje afstand van de luchthaven en de medina per taxi. Vriendelijk personeel, goede bedden. Elke dag werd de kamer en badkamer schoongemaakt. Niet alle kamers zijn al gerenoveerd. Het ontbijt was goed en eenvoudig (Marokkaanse soep, rijstepap, (luxe) broodjes, toast, pannekoekjes en rauwkost). Het zwembad is niet verwarmd en er zijn weinig ligbedden. De kamer zijn prima en voorzien van airco. We hebben allemaal heerlijk geslapen. De taxi's rijden af en aan op de weg bij de hoofdingang (deze is later op de avond gesloten, dan moet je er omheen naar de achteringang), dus je bent verzekerd van vervoer. Bij Le jardin de Taverna kun je heel knus en lekker eten in de binnentuin ( ligt op 200 meter afstand vanaf de achteringang). We hebben het goed gehad.

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2024

Het was leuk, maar let maar op....

Bij de aankomst kregen we super oude kamer die leek naar een berging...super oude badkamer, veel lawaai s nachts, 2 aparte bedden ipv dubbel bed en geen balkoon. Wij gingen gelijk na de receptie om te zeggen dat niet voor zulke kamer hebben wij betaald, ze zijden dat er zijn geen kamers momenteel en morgen ochtend krijgen wij een goede - good room with view special for you my friend... uiteindelijk moesten we wachten tot 12uur om juiste kamer te krijgen, maar ze probeerde om nog een nacht in die slechte kamer ons te laten blijven...ik zei NO WAY wij hebben betaald voor iets anders, daarna waren ze niet meer zo moeilijk en wij kregen goede kamer. Paar dagen later zag ik nieuwe klanten en ik hoorde dat receptie zegt precies hetzelfde tegen hun...het is alleen voor een nacht, morgen krijgen jullie goede kamer!!! GOED OPLETTEN DUS EN FIGHT FOR YOUR RIGHT, ze proberen elke keer slechte kamer geven, maar als je betaald hebt, zeg dat gelijk!!! Voor de rest was prima, ontbijt elke dag hetzelfde, eieren, pannekoeken, groenten en broodjes... Wel lekker soupje en thee. Bij de hotel zijn er weining parking plekken en jij moet geluk hebben om s nacht te kunnen parkeren, wel betaald - een keer 10dhr andere keer 5dhr voor een nachtje... Mensen zijn gastvrij en positief, ze spreken goed genoeg engels. Binnen 1uur loopafstand ben je in Medina of El Fnaa...met taxi kost dat ongeveer 50dhr.

Laatst bijgewerkt: 30 november 2023

Top!!

Wij zijn net twee dagen terug vanuit Marokko. Het is een prima hotel, schoon en heeft dagelijks een klein buffet ontbijt! Personeel zeer vriendelijk! Aldus een prima 3* hotel!

Zwembad