Marrakech le Tichka  reviews

3,6
5,4
4,6

Laatst bijgewerkt: 17 december 2019

Perfecte kruising tussen oud en nieuw

Fraai hotel dat hier en daar wel om onderhoud vroeg. Leuke oude details en voorname uitstraling. Prima verzorging , iedere dag nieuwe handdoeken , gebruikte zaken direct aangevuld.

Laatst bijgewerkt: 11 november 2019

Prima hotel voor een lage prijs

Er waren wat dingen stuk in onze badkamer zoals de douchekop houder en de wc rol houder en we moesten soms om handdoeken vragen omdat ze die vergeten waren, maar verder was het een prima hotel voor de prijs die je betaalt. Zwembad is heerlijk en de ligging van het hotel was ook prima, net iets van de drukke weg en net iets buiten de stad. Helemaal top!

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2019

Weinig aandacht voor de gasten voor een 4* hotel

Niet tevreden over het hotel. Bij aankomst geen informatie gekregen over het verblijf (ontbijt tijden bijvoorbeeld). Beddengoed niet verschoond. We hebben ons gehele verblijf GEEN HANDDOEKEN gehad. Iedere dag hebben we hier wat van gezegd en iedere dag kregen we te horen: morgen krijgen jullie handdoeken. We moesten ons afdrogen met een badjas. Ontbijt voldoet niet aan de norm voor een 4* hotel. Zwembad was niet schoon. Kakkerlak op de kamer gevonden. Ik snap niet waarom een professionele reisorganisatie dit hotel opneemt in zijn aanbod.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2019

Goedkoop hotel! Onvriendelijk en gewoon slecht

Wij zijn wel wat gewend mbt mindere luxe. Hebben meerdere hotels/hostels bezocht in verschillende landen. Variërend van €4 tot €150 per nacht. Zelfs in de €4 hotels was de service veel beter dan dit hotel. Wij zijn geen klagers maar dat is in dit hotel niet mogelijk. Het ging al verkeerd bij het inchecken. Onze kamer was niet gereed. Het voelde alsof ze ons niet hadden verwacht. Qua afwerking in het hotel was het ook niet al te best. Kapotte tegels en lampen die los hingen. Je kamer rook naar sigarettenrook als housekeeping was geweest. Al met al geen best hotel. Wij raden het ook niet aan. Maar zoals ik al aangaf hebben wij ook geen hoge prijs betaald voor deze vakantie.

Laatst bijgewerkt: 24 mei 2019

Goed, mooi, gastvriendelijk, beetje gedateerd HOTEL

Een iets ouder hotel goed (geprobeerd) te onderhouden met een heerlijke Marokkanse (oosterse) sfeer en gastvriendelijk personeel, en ook de faciliteieten zjjn goed. (toen wij er waren was nog niet alles geupdated. Maar afstand centrum en hotel geweldig (ong 10/15 minuten met taxi ong 30 DH). Le Grand Place is een geweldige ervaring(elke dag geweest voor kijken kijken en niet kopen en heerlijk dineren en dakterras zitten. EEN AANRADER

Laatst bijgewerkt: 30 april 2019

Zeer verouderd, matig ontbijt, redelijk vriendelijk personeel, zwembad heerlijk, bedden goed

Sterk verouderd en smerig hotel. Hotel is sterk aan vernieuwing toe. Ontbijt laat te wensen over, avondeten was redelijk. Ligging is wel lekker rustig. Het zwembad is wel heerlijk, maar de tuin eromheen is verwilderd, erg zonde want er is echt iets moois van te maken

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2019

Niet erg vriendelijk personeel, hygiëne minimaal, maaltijden minimaal:

Personeel een niet vriendelijke/gastvrije houding. Kamer werd pas tussen 16:00 en 17:00 “schoongemaakt”. Erg schoon was het niet. Haren overal, vlekken op de vloeren/wanden. Kamer rook muf, elke dag nam de schoonmaak onze handdoeken mee. Opzich prima maar we moesten 4 keer vragen of we dan weer handdoeken mochten hebben. Die kregen we dan pas tussen 18:00 en 19;00!! Ontbijt elke dag hetzelfde. Voor op brood alleen maar: kaas, jam en ei.

Zwembad
Heel dlecht