Riad Alida reviews

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2023

E
Laatst bijgewerkt: 29 juni 2023

Pareltje in de medina

Vriendelijk en behulpzaam personeel, prachtige kamers. Schoon en verzorgd. Ontbijt wat basic maar dineren wel ok. We konden onze kamer tot ver in de middag gebruiken vanwege een late vlucht.

Mw. M. Andriessen
Laatst bijgewerkt: 10 februari 2023

Mooie riad

Mooie riad, goede liggen tov het centrum Vriendelijke mensen en mooie kamers

Laatst bijgewerkt: 15 juni 2018

Een mooi gasthuis! Tip: Buiten de Ramadan hierheen!

Vriendelijk personeel. Eenmaal aangekomen te horen gekregen dat we de eerste twee nachten in een ander riad moesten slapen, omdat ze volgeboekt waren (dit hoorden wij later ook van andere toeristen). Andere riad was een straat verder, verder prima. Als compensatie kregen wij een diner gratis. Ons oorspronkelijke riad alida lag op minder dan 10 min lopen naar de medina (grote plein). Veel moois gezien, je loopt echt in een andere wereld!

Laatst bijgewerkt: 21 mei 2018

Klein eenvoudig mooi ingericht riad dichtbij de souks.

Riad Alida ligt in een doodlopende steeg. Heeft 7 of 8 kamers. Onze kamer had geen raam,hetgeen ik wel miste.Het zwembadje dat op de foto’s te zien is wordt niet gebruikt om te zwemmen, is meer voor de sier. Ontbijt is voldoende maar simpel. Je kunt op het dakterras zitten, maar dan zie je verder niets,is omringd door hoge muur en erg warm daardoor.

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2017

Kleinschalig, leuk, simpel, goed.

Leuke riad, elke dag ander ontbijt, dat was prettig. Aardig en behulpzaam personeel.

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2016

Gezellige riad op een goede locatei

Riad ligt op een goede locatie voor het oude gedeelte van de stad (waar de soukks zijn). Hotel is wel wat gehorig (andere gasten), wij waren steeds op tijd op dus veel last hadden we er niet van

Aanrader: kookcursus volgen bij Souk Cruisine! (Nederlandse vrouw)
Westers eten: Max en Jan (aanrader!)
Lopen door de souks
Uitzicht vanaf een rooftop (medina)
Binnen Riad Alida