Moroccan House reviews

Laatst bijgewerkt: 26 maart 2024

Correct voor zijn prijs

Ik kende het hotel reeds van een rondreis, 5 jaar geleden, met Sawadee. Het heeft een zekere charme, maar is toch wat verouderd. Zeker de badkamer mag eens vernieuwd worden. Verder is de kamer comfortabel, met een koelkastje. Aandacht dient besteed te worden aan de verlichting. Het ontbijt is correct. Het diner bestaat uit de traditionele Marokkaanse keuken, en is best lekker (en copieus). Het personeel is vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2024

Hotel Moroccan House

Enkele minpunten aan dit hotel: Gebrekkige douche met ofwel te warm of koud water, was niet te regelen. Te weinig personeel bij het ontbijt waardoor er bijv. niet tijdig eieren werden gebakken. Hotel zelf is wel charmevol en personeel aan de receptie was vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 3 maart 2024

Moroccan House

Prima hotel, aardige mensen. Ontbijt was geweldig en de kamer was goed. Helaas was het een erg hard bed.

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2024

Eenvoudig hotel

Moroccan House is een eenvoudig hotel, verwacht geen 3 sterren hotel naar Nederlandse maatstaven. Veel achterstallig onderhoud en eigenlijk is alles wel aan renovatie toe. Echter gezien de prijs die je betaald, was dit naar verwachting. Hotel is simpel maar voldoende. Personeel is vriendelijk en doet z’n best het je naar de zin te maken.

Laatst bijgewerkt: 12 februari 2024

Prima Hotel

Hotel waar wij zaten was prima, schoon maar wel gedateerd. Moet wel wat aan gebeuren. Voor de rest vriendelijk en behulpzaam personeel. Als je voor luxe gaat moet je hier niet heen gaan. Maar wij hebben ons prima vermaakt

Van Spijker
Laatst bijgewerkt: 6 januari 2024

uitstekende eenvoudige hotel

kern woorden: Schoon, vriendelijk hotel, goed koop, afwerking van de inrichting matig, Hard matras maar slaat goed, eetzaal waar het warm eten word geserveerd. niet gezellig in gericht wij waren er in januari was er gewoon somber. er wordt per dag 1 menu geserveerd met wisselde kwaliteit Al met al prijs kwaliteit goed tot zeer goed

Wendy
Laatst bijgewerkt: 31 december 2023

Matig hotel

Twee nachten in het Marrocan House hotel geslapen en eerlijk gezegd was ik blij dat het er maar twee waren. Ik had de reviews van te voren gelezen, maar niks is minder waar over de harde bedden en kussens. Alleen de plafondlamp deed het. In de nachtlampjes en de badkamerlamp zaten geen peertjes. Het hotel was zelf ook erg donker en bijna niet verlicht. Daarnaast was het ook erg koud binnen en vonden wij het ontbijt karig en het zaaltje sfeerloos. Wij raden het hotel niet aan.

Laatst bijgewerkt: 2 november 2023

Morrocan house

van den Dikkenberg
Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2023

Leuk en aardige mensen.

Helaas kan je er niet ff lekker koffie krijgen. Winkeltje aan de overkant heb wel van alles.

De hal! Prachtig!
Hal van bovenaf gezien