Le Caspien reviews

3,5

Laatst bijgewerkt: 21 januari 2024

Leuke plek

Leuke accomodatie, juiste afstand van alle bezienswaardigheden.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2023

Prijs/kwaliteit in verhouding

Centraal gelegen in "nieuwe" gedeelte Marrakesh. Oude centrum lopen goed te bereiken (30 min). Weinig last van lawaai op straat. Hotel zelf gehorig. Ontbijt eenvoudig, dagelijks hetzelfde. Veel zoetigheid. Zwembad staat praktisch in restaurant en is erg klein. Kamer oud, hygiëne redelijk. Geen lekker zitje op kamer, wel klein balkon met 2 stoeltjes.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2023

Fijne locatie

Prijs kwaliteit verhouding is goed. We boekten een excursie naar het atlasgebergte via het hotel. Een prive busje voor €130 voor 3 personen. Komen we er later achter dat er een “actie” is van €30 pp. Dar hebben ze ons helaas niet verteld. Vriendelijke chauffeur Mustafa bracht ons, maar sprak enkel Frans en geen Engels. Het hotel wist dat wij geen Frans spraken. Niet handig dus.

Laatst bijgewerkt: 19 november 2022

Erg vriendelijk restaurant personeel die mij prima geholpen hebben voor wat betreft glutenvrij eten

Vooral heel vriendelijk personeel in het restaurant

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2020

Le caspien is een mooi hotel, ingericht in Marokkaanse stijl. Het licht op een paar minuten lopen van het nieuwe centrum. En het oude centrum is zo’n 30 minuten lopen. Het personeel is vriendelijk. Kamers zijn prima en het ontbijt was goed.

Laatst bijgewerkt: 18 juli 2019

Vriendelijk personeel Proper Super eten Behulpzaamheid Ga zeker terug

Laatst bijgewerkt: 12 mei 2019

Erg goed Hotel met super vriendelijk personeel

Hotel met goede ligging. Super vriendelijk en leuk personeel. Fijne kamer met balkon . Heerlijke bedden en prima ontbijt Aanrader!

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2019

Vriendelijke en behulpzame personeel

Medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn netjes en opgeruimd. Winkelcentrum is zeer dichtbij met goede restaurant in de buurt. Goede uitvalshoek

Entree
Uitzicht vanuit kamer