Kenzi Club Agdal Medina reviews

Laatst bijgewerkt: 8 april 2024

Goed hotel

Vriendelijk en attent personeel, goede keuken, schoon en netjes buffet, goede bedden.

Van Den Broek
Laatst bijgewerkt: 2 april 2024

Heerlijke vakantie op een mooi resort!

Een hele fijne vakantie gehad! Erg vriendelijk personeel. Eten was prima; veel keus en ook veel gezonde keuzes. Iedere avond diverse tajines en kwalitatief allemaal erg goed. Kamers waren groot en zeer netjes. Wij hadden pech met het weer, maar het personeel deed er alles aan om het verblijf goed te laten verblijven. Mooie spa en veel faciliteiten. Verwarmd zwembad wat erg aangenaam was. Wij hebben zelf geen kinderen, maar zouden hier zeker met kinderen heen gaan. Shuttle bus brengt je eenvoudig naar het centrum; hier moet je alleen wel echt een dag van te voren voor reserveren. Een taxi is niet duur; maar 5 euro. Enige minpuntje was misschien dat de airco het niet deed; hebben we overigens niet gemeld.

Laatst bijgewerkt: 1 april 2024

Korte week in Marrakesh

Prima resort met alles erop en eraan. Personeel was behulpzaam en vriendelijk, al ging men - vooral bij het Atlas restaurant - zeer traag en inefficiënt te werk. Het eten daarentegen was zeer gevarieerd en goed verzorgd. Een jong en spontaan animatieteam zorgde zowel overdag als 's avonds voor een goed entertainment programma. De deluxe type kamers (we hadden er 2 geboekt voor 5 volwassenen) waren prima ingericht maar net groot genoeg voor 2 volwassenen. De badkamer was functioneel maar aan een opknapbeurt toe. Al met al een mooi, eerder een 4 dan 5 sterren, resort; een aanrader voor een onbezorgde, korte vakantie in Marrakesh.

Yvonne
Laatst bijgewerkt: 26 maart 2024

Prima vakantie

Netjes verzorgde en schone kamers, buffetten netjes, personeel vriendelijk. De hele dag eten te verkrijgen, genoeg variatie. Een verwarmd zwembad, prima verzorgd.

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2024

Zon en chill

Alles was heerlijk ontspannend. Personeel zorgen er voor dat alles tot in de puntjes verzorgt werd.

Dortu
Laatst bijgewerkt: 20 maart 2024

Uniek verblijf in unieke omgeving

Mooi en ruime kamer/ appartement, personeel doet zeer haar best om gasten een prachtige vakantie te bezorgen. Alles goed verzorgd.

De Haan
Laatst bijgewerkt: 19 maart 2024

Genoten bij Kenzi Club

Geweldig hotel en veel keuze tijdens het eten

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Uitstekend hotel

Leuk verblijf gehad, goede kamers, iets verouderd, maar schoon. All-inclusive niets mismee. Tip voor de receptie maak een app aan mbt busvervoer en tijden, mijn ervaring was dat ze continu met mensen bezig zijn die hun tijden wilde aanpassen. Extra busje is ook niet overbodig, want wij zaten buiten het hoogseizoen en hij zat snel vol. Zwembad en personeel uitstekend, wel erg fooi gericht, maar ook wel begrijpelijk in hun situatie. Sommige vakantiegangers strooien met fooi om het personeel continu voor hun te laten lopen, best beschamend eigenlijk.

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Klassiek all-inclusive resort

Ruim opgezet resort, groen, vriendelijke staf, mooie zwembaden (waarvan 1 verwarmd) en gezellige sfeer.

Thee bij het ontbijt