Kenzi Club Agdal Medina reviews

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

prima verblijf

Heerlijk vertoeven in dit resort en daarbij Marrakesh te bezoeken!

Laatst bijgewerkt: 3 maart 2024

Mooi en rustig verblijf

Heerlijk tot rust gekomen. Geweldig personeel en goed ontvangen. Alles aanwezig en genoeg te doen voor de kids en volwassenen. Elke avond entertainment en heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

Top

Super leuke vakantie gehad! Groot complex en leuk personeel.

Laatst bijgewerkt: 29 februari 2024

Vakantie Marrakesh

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Heerlijk comfortabel.

Wat een heerlijk hotel. Aan alle kanten werden we verwend. Heerlijk zwembad. Vriendelijke medewerkers. Eten en drinken uiteraard in overvloed. En Marrakesh of het atlas gebergte als superleuke uitstapjes.

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Waar voor je geld

Heerlijk resort, ruime kamers goede zwembaden, prima eten, dicht bij het centrum (10 min met de taxi). Super vriendelijk, behulpzaam en professioneel personeel, je merkt aan alles dat ze er graag werken en dat ze er alles aan doen om het je naartoe zin te maken. Kamers zijn netjes en opgeknapt, alhoewel soms een beetje met de Franse slag.

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Onverwacht paradijsje

Wat een heerlijke plek. Ik zou Kenzi Agdal Medina aan iedereen aanraden. Samen met mijn partner heb ik een heerlijke week gehad en zijn we echt in de watten gelegd. Last-minute boekten we een goede deal, maar dat we het zo goed zouden hebben hadden we niet verwacht. De kamer was ruim, schoon en prachtig ingericht. De hele dag door kan je heerlijk eten en drinken, van s’ochtends vroeg tot s’avonds laat. Naast het algemene restaurant is er ook een Marrokaans restaurant, waarvoor je vooraf moet reserveren, waar je meerdere gangen wordt geserveerd in een prachtig interieur en onder begeleiding van live muziek Ook is er de hele dag door van alles te doen en zijn er veel faciliteiten. Onze favoriet was zwembad met glijbanen en optreden van The mask in de avonduren. Marrakech ontdekken is heel makkelijk vanaf het resort. Zes keer per dag rijdt er een shuttle heen en weer van en naar het centrum. Er zijn echt geen minpunten te benoemen, dus ga je naar Marrakech ga dan hierheen!

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Prima verzorgd

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2024

Mooie accomodatie, vriendelijk personeel

Voor een all inclusive resort is het echt een hele fijne plek. Prachtig aangelegd, goed onderhouden, met veel faciliteiten en vriendelijk personeel. Het verwarmde zwembad is in februari erg fijn. De keuken is erg uitgebreid en goed georganiseerd.

Thee bij het ontbijt
Bij het zwembad heerlijk een drankje doen