Kasbah Le Mirage reviews

5,1
4,8

Laatst bijgewerkt: 30 maart 2023

Mooie locatie, maar ligt afgelegen in een dorp dat de naam niet mag dragen.

Het pension / hotel is mooi maar het dorp is heel arm. De mensen zijn niet aardig in het dorp. Ze zijn alleen maar geïnteresseerd in geld.

Laatst bijgewerkt: 6 februari 2023

Heerlijk, vriendelijk en goed eten

Alles is prima geregeld ook de dagelijkse transfer naar het centrum. Eten prima. Zeer vriendelijke behulpzame mensen.

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2020

magertjes, maar interieur is mooi (noord Afrikaanse stijl)

Voor een stedentrip is een geschikte plek om een aantal dagen te vertoeven. kom hier het liefst in een groep want er zijn dan meer voordelen. Als je als koppel komt ziet het personeel je al snel niet staan. de shuttledienst is ''slim geregeld''. Daarmee bedoel ik dat het hotel gebruik maakt van de ''kwetsbaarheid'' van de toerist qua eettijden. Bijvoorbeeld; Diner in de stad gaan pas na 19:30 van start. de shuttledienst komt je dan juist ophalen. het eten in hotel is best duur, 2x de prijs van in de stad! dus let hier op. Als je eventueel later wilt terugkomen naar het hotel dan moet je opeens gaan bijbetalen voor de shuttle. Let op de extra kosten die je maakt bij dit hotel. voor een 4 sterren hotel vind ik het erg mager hier. Voor dit hotel raad ik aan om niet langer dan 3-4 dagen te blijven. Doe het liefst een stedentrip, dan ga je het echt naar je zin hebben in Marokko!

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2019

Kleinschalig hotel in marokkaanse sfeer

Kleinschalig hotel met noord afrikaanse uitstraling. Omgeving is minpunt, ligt 30 min van centrum marrakech met auto. Weg er naar toe is slecht. Personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig, hotel is schoon Eten goed, ook gerechten pp aanvraag buiten kaart om.

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2018

Rustig gelegen hotel om tot rust te komen van de chaotische stad

Het hotel ligt ongeveer 10 km gelegen vanuit de stad. Maar door de drukke en chaotische stad is het een heerlijke combinatie. Het hotel biedt een goede service aan waardoor je 2x per dag gratis naar de stad gebracht en opgehaald kunt worden. Wij hadden een erg mooie kamer. De hygiëne is zoals te verwachten van een land als Marokko. Je kunt erg lekker eten in het restaurant. Het hotel is overigens een echte Marrokaans authentieke hotel!

Laatst bijgewerkt: 4 juli 2017

Gezellig kleinschalig hotel

Het hotel was kleiner dan gedacht, heel vriendelijk personeel die redelijk Engels spraken. Lastig dat het buiten de stad lag, er gaat 2 keer per dag een autootje naar marrakech stad, wil je eens later of op een ander tijdstip terug, moet je zelf de taxi betalen. Niet echt handig. Zwembad was lekker, bubbelbad op dakterrras buiten werking, leek ons nou net zo leuk... Bedelende kinderen rond het hotel, wat vervelend maar ook zielig. Contrast was wel groot, hotel lag in een erg armoedig dorpje waar volgens mij geen fluit te beleven is. Voor de paar dagen dat wij er zijn geweest voldeed het prima, langer zou ik niet aanraden.

Laatst bijgewerkt: 30 mei 2017

Mooi hotel maar ligt erg afgelegen. Concept van een resort maar zonder de faciliteiten.

Ruim half uur van Marrakech. In de omgeving alleen armoede en verder helemaal niets te doen of te zien. Je zit dus opgesloten in je hotel waar een groot zwembad is en een spa (alleen 3 type massage te krijgen). Tenzij je een auto huurt kun je alleen in het hotel eten die een zeer beperkte kaart heeft. Kamers hebben geen ramen en zijn erg klein. Bedden hard en smal.

Uitzicht dakterras 1
Uitzicht dakterras 2