Imperial Holidays reviews

3,9
4,6
4,9

Laatst bijgewerkt: 16 juli 2018

niet meer van deze tijd. vergaande glorie.

Helaas viel het Hotel tegen. Onze kamer was erg oud en de badkamer ook. Ze proberen het wel schoon te houden maar het is duidelijk aan vernieuwing toe. Bed was redelijk, we hebben goed geslapen. Ontbijt was simpel maar prima. Het is meer een familie hotel voor de locals met kinderen dan voor toeristen uit Europa. Maar ondanks alles een prachtige vakantie gehad in het betoverende Marrakech. Maar de volgende keer leggen we iets meer geld neer voor iets meer Hotel.

Laatst bijgewerkt: 19 januari 2018

Simpel basic hotel

Hotel heeft een rustige ligging in Marrakech. het viel ons op dat dit hotel meer en deel gebruikt wordt door de lokale bevolking. Het eten (ontbijt en avond eten) was ronduit heerlijk! de gerechten welke ('s avonds) bereid werden waren typische Marokkaanse gerechten. ( couscous, tajine etc). 's morgens is er ook ruime keuze wat betreft het ontbijt, en voor ieder wel wat wils. wat erg jammer is, is dat er geen enkele vorm van informatie op de hotel kamer is. denk hierbij bijv aan eet tijden of mogelijkheden in de buurt van het hotel. Let wel op ! de hotel kamers zijn enorm gehorig. En de matrassen zijn behoorlijk hard!