Kennedy Hospitality Resort (ex Farah Marrakech) reviews

3,6
5,3

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2019

Het was prima

Het hotel ligt valk bij het vliegtuig en de ‘nieuwe stad ‘ en het bekende plein Wij verbleven in de bungalow, dat was prima Het buffet was elke dag hetzelfde dus elke dag was het eten koud !

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2019

Mooi,rustig,vriendelijk

Echt top ! Behalve ontbijtbuffet Verder zeer vriendelijk en pracht tuin met mooi groot zwembad.

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2018

Verouderd, maar prima vertoeven

We kregen een bungalow in de tuin, in plaats van een hotelkamer. Dit vonden wij ideaal. Het appartementje was verouderd, maar alles was wel schoon. Elke dag kwamen ze dit netjes schoonmaken en kregen we schone handdoeken. Het ontbijt was niet erg uitgebreid en vond ik matig. Het was prima te eten, maar na 5 dagen was ik er wel klaar mee. Van het diner hebben we geen gebruik gemaakt. Het personeel was erg vriendelijk! Het zwembad had gratis ligbedjes. De stad ligt ongeveer 15/20 minuten lopen van het hotel af. Goed bereikbaar en een veilige weg. Het hotel biedt ook excursies aan, maar zijn prijziger dan andere aanbieders leek het.

Laatst bijgewerkt: 21 juli 2018

Rustig hotel wat opgeknapt moet worden

Fijn rustig hotel, op loopafstand van centrum. Eten is eentonig erg weinig variatie(alleseter. Kamers schoon en netjes waar iedere dag nieuwe handdoeken komen. Personeel erg aardig en vriendelijk maar spreken eigenlijk alleen Arabisch of Frans. Stopcontacten op de kamer werken haast niet

Laatst bijgewerkt: 21 juli 2018

Prima hotel met fijne ligging

Het hotel ligt in het nieuwe gedeelte van Marrakech (Gueliz) en ligt op 15/20 min lopen van jmaa el fna (de markt in het oude gedeelte) met een taxi kan je daarheen voor 2/3 euro. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam! Bij het zwembad kan je ook nog eventueel gebruik maken van de tennistafel en doet het personeel wel de moeite om activiteiten te doen met de kinderen zoals voetballen.

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2018

Gewoon prima

Op Lokatie gekozen voor het zwembad en de tuin. Heerlijk. Was erg prettig om net buiten de drukte van de stad te zitten Hotel zelf is oké masr wel beter onderhouden worden. Gordijn kon niet dicht- wc bril kapot. Maar wanneer we dit melden werd het gelijk gemaakt of vernieuwd. Ontbijt dik in orde maar elke dag hetzelfde. Eten in poolbar erg lekker en continentaal Taxi en koets met paarden staan voor het hotel. Erg handig

Laatst bijgewerkt: 27 juni 2018

onrespectvol

Eerste dag check-in de receptionist deed zo overdreven dat je hoge verwachting krijg van het hotel. Einstand krijg je sleutel is je kamer vies, bedden niet opgemaakt, vieze spullen van vorige mense nog in de kamer. Zeg je het tege de jonge die koffers draag en kijk die je verbaasd aan alsof het normaal is. Uiteindelijk gaat ie naar beneden duurt meer dan 15min. Ik ben maar zelf naar beneden gegaan want mijn geduld raakte op! Dan opeens is niet meer de overdreven receptionist maar een gestressde receptionist. Excuses dit dat en nog een verrote kamer geven zonder haardroger en probeer je te belle van uit de kamer en opeens heb je geen berijk meer!! Laat ik maar niet verder in details gaan. Maar hun service is WAARDELOOS!! Uit checken was ook weer servicegericht.. NIET! Vroeg niet eens hoe ons verblijf was en gelijk maar toeristen belasting betalen en eerst 198 diram zeggen en daarna 200 diram zeggen. Dat ik gewoon om een geprint blaadje vroeg met alles erop. Want ze proberen van alles!! Uiteindelijk mogen ze de kleingeld houden. Een tot ziens of bedank voor jullie verblijf kwam niet eens uit zijn mond. Ging alleen om geld en weg gaan!! Bestel ook geen taxi bij de receptie richting Airport 150 diram smere ze je aan en als je zeg dat de vorige receptionst 50diram zei dan beginne ze al raar tedoen en dan beter een taxi van de straat kan pakken!? Terwijl je met de koffers loop!

Laatst bijgewerkt: 19 juni 2018

Zeer verouderd hotel, onvriendelijk personeel.

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard.Eten is eentonig, lauw zowel ontbijt als diner. Het bijvullen van zowel het eten als borden als kopjes is ver te zoeken. Mensen staan in de rij te wachten. Het huren van een safe is op de dag van aankomst niet mogelijk.

Ontbijt op terras
Heerlijk plekje langs het zwembad