Diwane reviews

4,9

Laatst bijgewerkt: 17 maart 2024

Prima verblijf

Uitstekend hotel, vriendelijk personeel en goed ontbijt. De directe omgeving biedt weinig mogelijkheden en restaurants zijn spaarzaam. Daarentegen wel een stuk rustiger dan in de oude stad, die te voet of per taxi goed te bereiken is. Al met al een prima verblijf gehad.

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Heel erg gehorig

Ik heb een hotel nog nooit zo gehorig meegemaakt. Ook midden in de nacht boren en kloppen

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Marrakech, Diwane hotel

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2024

Diwane

Goed schoon hotel. Vriendelijk personeel. Onverzorgde fitness-ruimte. Tocht in hal.

Kok
Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Ons 2e bezoek

Ons 2e bezoek aan dit hotel en dat zegt denk ik genoeg, prima accomobdatie

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Authentiek hotel in Marrakech

Authentiek hotel met traditionele kenmerken (enig onderhoud kan geen kwaad) Klantvriendelijk personeel bij restaurant en zwembad en hammam Prima zwembad, gratis ligbedden, handdoekservice (badmeester zeer attent) Ontbijt en diner van goede kwaliteit en gevarieerd Muzikale omlijsting in de avond

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

4 sterren zou ik 3 sterren geven

Ligging is prima, maar standaard kamers verouderd. In t hotel zelf ontzettend gehorig, wc die doorgespoeld wordt op andere etages duidelijk hoorbaar op je eigen kamer. Wij hebben een upgrade genomen naar een hoger gelegen etage. Gerenoveerde kamer was prima, maar daar ging schuifdeur niet goed dicht waardoor geluid van verkeer op straat. Ontbijt was op zich prima maar soms wel wachten op een plekje en wat chaotisch. Lang wachten op nieuwe aanvullingen van bijvoorbeeld croissants. Ook placemat op de tafeltjes soms nog onder de kruimels van de vorige. En ontzettend tocht in de ontbijtruimte. Voor een 4 sterren hotel had ik alles iets luxer ingeschat. Wel supervriendelijk personeel. Zwembad oké maar stretchers echt verouder of kapotte bovenkant.

Bastiaans
Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

Erg goed!

Nette kamers, leuk zwembad met aangrenzende bar. Ook het restaurant van Diwane is gewoon goed met daarbij 's avonds live Marokkaanse muziek. Aardige personeel. Heerlijk geslapen ook.

Samarah
Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Verblijf Diwane hotel

Zeer aangenaam, hotel traditioneel Marokkaans, erg mooi en heerlijk ontbijt met veel keuze, vriendelijk personeel, wifi in de lobby en zelfs in onze kamer bereik, lekker balkonnetje met uit kijk op het hotel en de weg erlangs. Verschillende restaurantjes rondom het hotel en alles op loop afstand ( voor de goede wandelaar ) ongeveer 30 tot 40 min lopen naar grote plein en andere bezienswaardigheden. Kort op top vakantie, wij willen volgend jaar weer komen!

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Vriendelijk hotel

Het personeel was vriendelijk, de eigenaar niet.