Timoulay & Spa reviews

1,5
9,8

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

heeeerlijk genieten

eerste keer in Marokko,hebben het suoer getroffen met het Hotel !!! Wat een vriendelijk en super behulpzaam personeel,receptiemeisje regelde alles voor ons!! Aan zwembad bediening en levering wijn en cocktails in glas!!!(ipv plastic) Kamer ruim super proper........niets dan lof voor Hotel Timoulay we gaan zeker nog eens terug!!!

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2023

Netjes, waar voor je geld

Was een leuke plek en netjes ingericht. Goede vakantie gehad

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2022

Super netjes, vriendelijk en fijn!

Zeer schoon en super service, geen vraag is teveel en ze helpen waar mogelijk. Heerlijk relaxte vakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 11 november 2019

goed georganiseerd en gezellig kleinschalig hotel met geweldig personeel

Het hotel heeft ruim 55 kamers. Meer dan voldoende personeel; klant wordt echt centraal gezet. Professioneel gerund met zeer ruime kamers, ongelooflijk vriendelijk personeel. Men is op alle fronten zeer hulpvaardig. kunt er ook gebruik maken van de Spa en fitness faciliteiten. Een hotel dus met alle voorzieningen, welek je zou kunnen verwachten in een veel groter hotel. Eten is een buffet, maar elke. dag weer een verrassing. kunt ook a la carte eten, echter hebben dit niet gedaan. Hotel met het persoonlijke tintje van een familiebedrijf. Prijs/kwaliteit is uitstekent te noemen.

Laatst bijgewerkt: 21 september 2017

Ongelofelijk ,wat een oase van rust

Vriendelijk personeel,super schoon, klein buffet maar smakelijk eten ,super wellness ,we gaan hier steeds vaker heen ,nu al 7 x geweest ,het blijft een goede vriendelijke stek ,niets is teveel voor het personeel.