Royal Decameron Tafoukt Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 18 maart 2024

Schoon hotel met vriendelijk personeel

Heel schoon, personeel zeer vriendelijk, zwembadomgeving wat krap met regelmatig te harde muziek, strandgedeelte niet zo mooi en om iets te drinken te halen moet je de weg oversteken. Eten zeer goed verzorgd, lekker en gevarieerd.

Laatst bijgewerkt: 17 maart 2024

slechte wifi

zelfs op onze kamer was er geen wifi.

Tingen
Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Super leuk resort!

Heel leuk hotel, lekker eten, goeie animatie, leuke medewerkers. Alles was top! Het enige nadeel is dat alles voornamelijk Frans is en dat de kamers een beetje gedateerd zijn en soms een beetje lawaaierig.

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Hotel Decameron Tafoukt

We hebben een geweldige tijd gehad,maar het hotel heeft wel wat onderhoud nodig in sommige accommodaties Toen we aankwamen was het hotel overboekt en werd ons verteld dat we 2 dagen naar een ander hotel moesten, dat hebben we geweigerd Ik heb net een nieuwe heup en mijn vriendin heeft reuma uiteindelijk kregen we een fijn appartement! Maar gaf toch ff wat stress! Maar al met al hebben we een leuke tijd gehad!

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Mooi hotel, super ligging en goed buffet

Mooi goed verzorgd hotel met ligging direct aan de boulevard en strand. Mooi zwembad en voldoende strandbedjes (hotel was volgeboekt). Ook op het strand eigen strandbedden met handdoekservice. Vriendelijke bediening. Goed ontbijt met voldoende keuze. Lunch en diner lekker en grvarieerd. Elke avond ander thema, voor week dus prima. De a la carte in naastgelegen restaurant viel ons tegen. Drinken op terras bij zwembad in plastic bekers, dat snap ik ivm veiligheid maar persoonlijk vond ik dat niet lekker drinken. De Spa was heerlijk, hamam en massage super en niet duur.

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2024

Er was aanhoudend geluidsoverlast wat erg goed te horen was in de kamer, heel onprettig. S’avonds ging het uitgaansleven aan de overkant van start en duurde tot zeker 4.00 u. Het animatieteam was te zeer aanwezig. Al met al een zeer onrustige vakantie

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2024

Heerlijk hotel

Genoten van de dagen in t hotel Heerlijke kamer goed en zeer voldoende eten ook inbegrepen 2 a la Carte restaurants ! Wifi werkte wat minder maar mag de pret niet drukken ! We gaan zeker terug ☀️

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2024

Heel goed

👍🏽👍🏽👍🏽

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2024

geen wifi in de kamer, spijtig