The View Agadir reviews

5,1

Laatst bijgewerkt: 11 februari 2020

Genieten op niveau

Een hotel op niveau. Heerlijk gelegen aan de boulevard met uitzicht op de Atlantische Oceaan. In de eerste week van februari was het een rustige sfeer. Geen strijd om plaatsen bij het zwembad. Gelukkig geen overdreven animatie. Vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 19 november 2019

fraaie ligging van het hotel

vriendelijk en behulpzaam personeel. ligging van het hotel zeer gunstig tov strand en stad

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2019

Vreselijk

Eten was super slecht. Niets kunnen eten en daarom maar buiten gegeten. Faciliteiten waren erg slecht. Het was all incl. Maar veel dingen waren niet inbegrepem Toen we aankwamen was er niemand die ons kwam ophalen dus we hebnen maar een taxi genomem.

Laatst bijgewerkt: 19 september 2019

Geen 5 sterren waard

Kamer was mooi en uitzicht op zee en hotel verder zag er mooi uit van de buitenkant en het zwembad. Kamer was wel aardig schoon gemaakt. Alleen wat rode bloedluizen in bed. Het eten was zeer onder de maat (op boter zat zelfs schimmel) en personeel bij het buffet over het algemeen niet professioneel. Ze deden vooral aardig om een fooi te krijgen, veel mannelijk personeel deden flirten wat zeer ongemakkelijk aan voelde. Zelf kreeg ik de laatste nacht/dag diarree, ook bij mijn vriendinnen werkte het eten flink op de darmen. Personeel in de lobby was wel professioneel en behulpzaam. Zo ook personeel in de bars waren professioneel en behulpzaam. Dit hotel is 5 sterren maar dit vonden wij het niet waard.

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2019

Zeker geen 5 sterren waard

Ontvangst was onvoldoende, bedden niet gereed. Veel zou volgens hotel niet bij all-inclusive horen maar medewerker van Tui heeft dat gelukkig opgelost. Handdoeken waren er niet genoeg. Eten was erg slecht. Er was veel te weinig en de kok was restjes aan het bakken in een klein pannetje. Lange rijen voor het eten en als je bij je tafeltje kwam was het koud. All-inn gasten werden slecht geholpen terwijl half pension gasten wel goed geholpen werden. Animatie was er wel maar ze hadden er niet veel zin in. Mijn zoon had een snee in zijn voet en toen ik om een pleister vroeg hadden ze dat niet. Ze wilden er ook geen halen. We hadden geboekt voor 5 sterren maar dat was het zeker niet. Heel jammer

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2019

Een hotel met hele positieve punten en hele vervelende punten.

Positief: de ligging, de kamers en het ontvangst. Negatief: Wij sliepen met zijn drieën in 1 kamer, maar er werd steeds rekening gehouden met twee (beddengoed, water en badlakens). We moesten steeds vragen naar extra i.v.m. de derde persoon. We hebben een worm gevonden in ons bed en hier hebben we melding van gemaakt en er is niet een serieus op ingegaan. We hebben hier in het hotel een klacht over ingediend. De tafels waren vies tijdens het eten. Het eten voldeed niet.

Laatst bijgewerkt: 4 juli 2019

Schoon hotel, ideale ligging, ontbijt goed, diner voor verbetering vatbaar

Schoon hotel, ideale ligging, ontbijt goed, diner voor verbetering vatbaar

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2019

heerlijk een weekje op het strand

Aangenaam ontvangst. Goede ruime schone kamer. Joviaal personeel rond het zwembad, geweldig personeel in de poolbar en op het strand. Vriendelijke beveiligers. Het personeel in het buffetrestaurant deed ontzettend hun best maar was niet handig georganiseerd. Met een betere planning en taakverdeling is daar veel aan te doen.

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2019

Heerlijk luxe accommodatie

Hotel met heerlijk zwembad, waar het heerlijk vertoeven is. Om de hoek ligt de zee, ideaal!

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2019

Prima hotel met prachtig zwembad

Een mooi hotel, gerenoveerde kamers, prachtig zwembad, super ontbijt. Maar het diner verdient nog wel wat aandacht. Wij zij eind april begin mei geweest, maar hadden savonds ivm met de koude wind wel een vestje en een lange broek nodig