RIU Tikida Dunas reviews

9,6

Laatst bijgewerkt: 23 december 2023

Leuk hotel

Mooi hotel met prachtige zwembaden. Tuin wordt goed onderhouden, nergens afval te bekennen. Eten is prima , in het hoofdrestaurant mag het eten soms wat warmer maar de aanbeveling is toch wel het Marokkaans restaurant waar je voor moet reserveren. Heel lekker!! Kamers heel netjes en modern. Personeel heel vriendelijk. Eigen privestrand met ligstoelen en parasols. Verder groot en lang strand richting Agadir. Je wandelt er naar de haven. De beveiliging zorgt ervoor dat er geen vreemden op het terrein van het hotel binnen komen. Het animatieteam met jongelui doet erg zijn best mensen te vermaken zowel overdag bij het zwembad als savonds in een aparte zaal. In de lounge speelt elkaar avond live muziek. Zitgedeelte bij de lounge en entree is mooi ingericht met zitjes. All in formule was goed..alles te krijgen ook wat betreft drank. Op dit moment was er in Agadir zelf weinig vakantie sfeer. Ik heb weinig gezellige terrasjes gezien in het centrum maar kan ook aan het seizoen hebben gelegen. De soukh is aan te raden omdat dit typisch Marokkaans is…ontzettend grote overdekte markt waar de Marokkaanse sfeer tot zijn recht komt. Taxi naar Agadir is zeker niet duur..ongeveer 30 Diram(3€). Wel goed afspreken als de meter niet aan gaat. De lokake TUI medewerker vond ik wat opdringerig wat betreft het aanbieden van excursies. Gaf weinig algemene info over agadir als je er zelf op uit wilde trekken. Je moest dan maar de halve dagtrip boeken zei hij maar gaf geen info of tips die je zelf kon doen..erg commercieel dus.

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2020

Geweldig hotel

Als alles achter de rug is gezien coronavirus gaan wij zeker weer terug naar dit hotel. We hebben echt genoten en kijken met plezier terug op deze reis.

Laatst bijgewerkt: 4 februari 2020

top alleen het eten kan veel warmer

goed, netjes, schoon, vriendelijk en groot. Eten is gevarieerd maar ze serveren het over het algemeen koud. evn na laten warmen is geen probleem mits het niet te druk is.

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2019

Mooi, netjes en zeer attente personeel. Super vriendelijk. Enig minpuntje is dat vakantiegangers die Frans of Arabisch spreken net iets meer aandacht krijgen.

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2019

meer verwacht voor het geld

Jammer dat er vaak geen bedjes beschikbaar waren hij her zwembad. Ook belachelijk dat in een resort geen handdoeken beschikbaar zijn. Ook zou het resort voor ons een transfer regelen, en heeft de taxi chaffeur ons achtervolgt op het vliegveld omdat hij het geld wou, terwijl wij dir aan de rexeptie hadden gegeven omdat dit moest. Slechte communicatie erg jammer.

Voorkant van het hotel