El Pueblo Tamlelt reviews

6,1

Van De Kolk
Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Heerlijke strandvakantie

Prima hotel, wat verouderd helaas . Kwaliteit prijs verhouding is goed. Kamers worden goed schoongehouden. Personeel is fantastisch en bereid alles voor je te doen. Ook is het ontbijt /lunch/diner helemaal prima , voor iedereen is er wel wat en genoeg.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Prima hotel qua prijs/kwaliteit verhouding

Hotel heeft alles: verschillende restaurants en zwembaden en het hele jaar goed weer

Laatst bijgewerkt: 4 januari 2024

Veel achterstallig onderhoud. Eten was slecht, we hebben na een dag alleen buiten het hotel gegeten . Personeel is wel erg vriendelijk

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2020

Zou het niet weten

Wij zijn 14 maart niet ingestapt om 12.15 uur, omdat het luchtruim die dag gesloten zou worden, het advies was dat om wel te doen van het personeel aldaar., want we konden gewoon mee. Ben er nog boos over. Dan hadden we of gelijk terug gekund of vast gezeten met alle gevolgen van dien.

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2020

Prijs kwaliteit is goed

Echt 3 sterren waard. Wij werden om 17.05 opgehaald voor de terug reis. Moesten s morgends de sleutel inleveren en werd het bandje afgeknipt. We mochten niet meer eten en drinken die dag, protesteren hielp niet( die dag was nl betaald ) als we €10,00 betaalde pp mochten we lunchen. We zijn toch gewoon gaan eten , met meerdere mensen die zouden vertrekken. ( niet extra betaald ) Echt heel kinderachtig en kleingeestig.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2020

Inschikkelijk hotel met veel rustplaatjes rond t zwembad.

Prima ligging afstand strand, boulevard en centrum. Arbeidsethos is hoog van t personeel.

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2020

goed hotel veel trappen .

goed hotel .niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn .eten niet warm .

Laatst bijgewerkt: 28 november 2019

249 euro voor 1 week all incluisive,

Tis wat veroudert maar voor dat geld is het echt helemaal goed!! Gooi er 1000 euro tegenaan en je zit in een super de luxe 5 * resort.

Laatst bijgewerkt: 17 november 2019

Gezellig fijne mensen animatie team verschrikkelijk

Winkels en strand bij de hand markten met de taxi 10 minuutjes

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2019

Gezellig hotel

Gezellig hotel, eten was iets minder. Animatie was soms erg opdringerig.

Schimmel op de muren
Badkamer plafon