21 beoordelingen voor Alle typen El Pueblo Tamlelt in Agadir Atlantische Kust

8.2
    8.2
    Eva
    op 04.12.2018:

Camping-gezellig met de luxe van een resort

Op verschillende manieren wordt er dagelijks voor je gezorgd maar altijd met persoonlijke aandacht

Hans
    op 02.11.2018:

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Ik kan eigenlijk geen negatieve dingen noemen. Eenvoudige maar goede kamers, elke dag schoonmaak, zeer uitgebreid ontbijt, lunch en dinner buffet, mooie en schone zwembaden, die wel onverwarmd, dus fris zijn. Wij gaan zeker weer een keer terug.

Jessica
    op 30.10.2018:

Netjes en prijswaardig

Verouderd hotel maar wel schoon en netjes vriendelijk personeel alleen eten was vreselijk weinig keus en niet echt warm veel het zelfde elke dag

Bosman
    op 21.09.2018:

Oud, vies en slecht verzorgd

Het is een oud resort waar weinig te doen is. Kamers zijn oud en vies, het eten is slecht. Wij gaan er nooit meer heen!

Familie van den Bos
    op 22.08.2018:

Dit was eens maar NOOIT meer.

Goede ligging maar slecht eten, en zeer matige service.

Leendert
    op 24.10.2018:

Heerlijke bestemming

Wij zochten zon en rust en als je wilt kun je dat hier goed krijgen. Ze zijn hotel aan het renoveren, wij hadden nieuwe kamer en dat was perfect. Goed bed, goede dagelijkse schoonmaak. Eten was voor ons prima, keuze zat en elke dag andere gerechten. Enkele restaurants op het resort met (helaas niet al te beste) vaste menu's (pizza, Marokkaans, Chinees, Fish & Steak), maar grote eetzaal had keuze genoeg. Vier zwembaden met erg goed animatieteam. Alles goed schoon met voldoende ligbedden bij de baden. Eigen strand op ca 250 meter.

Ronald
    op 23.10.2018:

leuk verblijf

100% meegevallen naar wisselende beoordelingen ,mooie kamer,leuke zwembaden,leuke stijl restaurant,wat ons een beetje stoorde was een erg hard kussen. en de wc deksel die steeds dicht viel,verder veel trapjes lopen,en het eten smaakt toch wat anders,maar er zit genoeg tussen wat wel lekker is.weer was rond de 26 graden ,en wat heel belangrijk voor ons was dat de zwembaden niet koud zijn.kortom voor het geld prima

Corina
    op 22.10.2018:

Oud hotel, toe aan renovatie. Mooie kamers, vriendelijk personeel, heel gezellig opgezet.

Inchecken ging redelijk vlot, jammer dat niet iedereen Engels spreekt. Verder hebben wij een envelop met informatie niet gekregen (blijkt achteraf) waardoor we de eerste dagen echt hebben moeten zoeken hoe alles werkt en waar alles te vinden is. Ik hoop dat dit een incident is. Kamers oud maar ruim opgezet, netjes schoongehouden en fijne bedden. (Voor mij dan, mijn man vond ze te hard) Hotel bestaat uit allemaal kleine blokjes met appartementen, overal trapjes, verschillende zwembaden en meer dan voldoende bedjes erbij. Doet heel gemoedelijk aan en niet zo massaal. Bij het grote zwembad entertainment, waar grote complimenten op z'n plek zijn. Het animatie team is heel actief en enthousiast. Motiveren iedereen, maken contact met jong en oud en zorgen voor een fantastische sfeer. Maken de vakantie tot een feestje.
    Het eten is simpel, niet erg uitgebreid. Ze zorgen wel iedere dag voor wat anders qua vlees maar verder is het altijd hetzelfde salade buffet, hetzelfde ontbijt buffet. De restaurants kun je boeken maar is standaard koene band werk. Ze noemen het a la carte, maar er valt niks te kiezen. Iedereen krijgt tegelijk dezelfde soep, salade, hoofdgerecht en toetje. In zo'n rap tempo dat je binnen een uur weer buiten staat. Daarna dus toch maar weer naar het buffet.
    Drankjes zijn ook simpel. Cola, sinas, sprite en bronwater. Bij 1 bar is er cola light, maar dat is het. Tussendoortjes zijn er helemaal niet. Je kunt een ijsje, panini of crepe halen maar daar moet je dan voor betalen. Verder veel handelaren die hun waar willen verkopen, soms tot op het irritante af. Er zijn mooie uitstapjes te maken maar hou de prijzen in de gaten. Voor bij de ingang van het hotel worden dezelfde uitstapjes geboden voor veel minder geld.
    Sfeer is echt goed, mensen zijn enorm vriendelijk en behulpzaam. Wij gingen niet voor speciaal eten of het drinken dus hebben een fantastische vakantie gehad.

« 1 2 3

El Pueblo Tamlelt is geschikt voor *

• Wellness/beauty obv 5 beoordelingen
  • Golfen obv 2 beoordelingen
  • Attractieparken/ Waterparken obv 1 beoordeling
  • Avontuur obv 1 beoordeling
  • Vissen obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Agadir

Friday 18-1 Helder/Zonnig
Wednesday 23-1 Helder/Zonnig
Thursday 24-1 Helder/Zonnig

Contactinformatie van El Pueblo Tamlelt

F auto_generated

Op deze pagina vind je informatie over Alle typen El Pueblo Tamlelt in Agadir, Atlantische Kust.

Vakantiepanel.nl heeft 21 vakantie beoordelingen El Pueblo Tamlelt.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Alle typen El Pueblo Tamlelt vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Alle typen El Pueblo Tamlelt scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen El Pueblo Tamlelt vind je op deze pagina ook eventuele foto’s El Pueblo Tamlelt en het actuele weer Agadir. Bekijk hier ook andere Alle typens Agadir of Alle typens Atlantische Kust. Op de pagina van Agadir vind je vakantiebeoordelingen Agadir en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling El Pueblo Tamlelt achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling El Pueblo Tamlelt!

• Jessica
    op 30.10.2018:

Marktjes zijn erg leuk

• Leendert
    op 24.10.2018:

Tip: wandel eens naar de Soek: een belevenis! De boulevard langs het strand is erg lang en overdag is er van alles te beleven.

• Ronald
    op 23.10.2018:

Als het erg druk is kan ik me voorstellen dat de capaciteit niet genoeg is,je moet dan gesprijder gaan eten .je moet wel tegen alle verkopers kunnen,maar als je er een paar dagen bent gaat dat wel beter,en het is ook logisch zij moeten niet verkopen maar overleven.

• Corina
    op 22.10.2018:

Receptie kan en upgrade gebruiken qua klantvriendelijkheid en talen. Complimenten voor het schoonmaak tram en de tuinmannen. Het ziet er overal heel netjes uit! Verder uiteraard de meeste complimenten voor het animatie team. Zij hebben de vakantie echt geslaagd gemaakt. Je voelt je erg welkom, of je nu jong en actief bent, gehandicapt of op leeftijd, ze maken met iedereen contact.

• Meindert
    op 26.08.2018:

Kamers updaten/vernieuwen. Personeel opleiden tot volwaardig horecapersoneel.

« 1 2 3