Club Al Moggar Garden Beach reviews

Koeling
Laatst bijgewerkt: 24 januari 2024

Leuke vakantie

Wat heeft Marroko ons positief verrast! Wat een ontzettend aardige mensen allemaal. Iedereen heette ons welkom. Wij hebben ons erg welkom en veilig gevoeld. Het appartement is goed in vergelijking wat je ervoor betaald. Geen extra luxe, maar schoon en bedden prima. Ontbijt simpel maar ook prima. Fijne schoonmaak en schoon beddengoed en handdoeken. Goede sfeer in het complex. Gezellig met de eigenaar geborreld bij het zwembad. Wij komen zeker hier terug❤️

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2020

Heerlijk,mooi gelegen, en alles is aanwezig in de club/hotel

Een echte eerlijke aanrader om naar toe te gaan, heerlijk ontbijt met diverse vers bereidde gerechten door de koks

Laatst bijgewerkt: 28 november 2019

Fantastisch! Mooie hotel! Vriendelijk personeel! Zeer goede ligging! Wij gaan weer terug!

Gezellig mooi hotel en vriendelijk personeel. Zeer goed gelegen!

Laatst bijgewerkt: 25 november 2019

Gezellig, vriendelijk en groot hotel aan zee

Eind november was het gezellig rustig. Helaas was zwembad koud. Er is een leuke koffiecorner. Apart gedeelte voor waterpijp met live muziek, deze was wel luid aanwezig. Dagelijkse schone handdoeken. Iedereen was vriendelijk en mogelijkheid tot excursies

Laatst bijgewerkt: 12 november 2019

heel mooi ligging mooie tuin en zwembad

de rust het ontbijt is uitgebreid het zwembad is schoon

Laatst bijgewerkt: 11 november 2019

Leuk aan de kust met vriendelijk personeel

Kamers wat oud wc deur kon niet dicht helaas kamer waar geen zon kwam hele dag maar verder prima voor de prijs die wij betaald hebben.

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2019

Eten, bedden waren goed. Kamers slecht schoongemaakt en bevoorraad. Service van receptie was matig

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2019

makkelijk hotel, kamers en vooral badkamer gedateerd

Leuk hotel, vlak bij het strand. Goed ontbijt, vriendelijk personeel maar wel gemakzuchtig.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2019

grootschalig maar niet onvriendelijk

na ons verzoek om kamerwisseling waren we zeer tevreden

Laatst bijgewerkt: 24 september 2019

geen 4 sterren waard

vreselijk rioolstank elke nacht, vieze pikkende trapleuningen. Bij het eten de opscheplepels in het eten of vies dik aangekoekt. Schoonmaak laat te wensen over, bed wordt dichtgeklapt ipv opgemaakt. Kortom voor ons misschien 1,5 ster waard.

1 van de zwembaden bij nacht.
Trieste badkamer