Caribbean Village Agador reviews

Laatst bijgewerkt: 17 maart 2024

Gemengd tevreden

Restaurant niet proper. Je moet bedelen voor bestek of een serviet. Drinken uit beke!

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Top sfeer en gezelligheid

Voor de vijfde keer geweest en de eerste keer na corona. Eten is verbeterd en sfeer blijft fijn en goed. De rest is wat gedateerd maar het is een prima prijs kwaliteit verhouding.

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Gezellig maar verouderd hotel

Leuke animatie, genoeg zwembaden maar het hotel is erg verouderd. Omdat het 's avonds afkoelde waren we genoodzaakt om binnen te zitten wat erg ongezellig was. De eetzaal en de kamers waren ook erg oud. Dekens op het bed en het balkon was vol gepoept door de duiven. Er waren tijdens het eten te weinig glazen daarom hadden we kleine witte plastic bekers en ook plastic lepels. Het eten was prima. Ik heb van meedere mensen gehoord dat het voor de corona veel beter was. We moesten met de koffers 30 trappen op. Ik zou dit hotel niet aanbevelen!

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

6-daagse zonvakantie in februari 2024

Het is geen superdeluxe resort maar dat hadden we ook niet verwacht. Het personeel is allemaal supervriendelijk en de kamers waren ok (wel wat harde bedden...). Het eten in het restaurant was elke dag gevarieerd en elke dag weer anders: we hebben het prima gehad!

Laatst bijgewerkt: 3 maart 2024

Accommodatie

Het is oud maar goed onderhouden

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Algemeen heel erg leuk, eten niet lekker en badkamers vond ik vies.

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Verouderd, maar ok voor deze prijs.

De kinderen vonden het prachtig, zwembad en kamers prima. Veel wilde katten, waardoor t naar kattenpis stinkt hier en daar. De kamers zijn verouderd maar worden netjes schoon gehouden. Eten was goed geregeld, bedden prima.

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Agadir 2024

De verwachtingen waren niet te hoog gezien de eerdere recensies. Accommodatie is sterk verouderd wat op zich niet erg is , echter het probleem met het water en met name het doorspoelen van de toiletten is een ramp! 3 x van kamer gewisseld (ging op zich relatief gemakkelijk . Kamer in de buurt van de receptie kunnen enorm veel hinder geluidsoverlast ervaren van de disco’s cq. Club aan de straat! Verder op zich goed , mensen vriendelijk en behulpzaam (wel fooi geven natuurlijk) Eten viel niet tegen , verwacht geen hoogstaand iets, maar het was niet slecht. Wel een ongeorganiseerd zooitje voor wat betreft het hele gebeuren in het restaurant zelf met name borden en glazen tekort structureel.

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

gezellig hotel met goede animatie

Stijlvol Marokkaans hotel waar wel onderhoud nodig is.. maar we komen er graag! Eten is goed , wel veel tekort aan bestek , glazen en borden , is makkelijk op te lossen lijkt me!