Royal Mirage reviews

5,7

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2020

Geweldig hotel

Gedateerd maar absoluut een goed hotel. Mensen erg vriendelijk en behulpzaam. Schone kamers, dagelijks verse handdoeken. Ontbijt en avondeten uitgebreid en goed. Mooi gelegen en mooi terras. Lounge stoelen mochten wel Schoner

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2018

Hotel zelf was prima, de medewerkers maakte het dat de vakantie top was. Iedereen was heel behulpzaam,enthousiast en lief. Entertainment team was leuk, wij zelf hoefde niet perse vermaakt te worden maar ze kwamen wel af en toe een praatje maken wat niet zo erg was.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2018

een goed 4 sterren hotel

zie foto's hotel, mooie kamers en netjes verzorgd het eten was lekker en gevarieerd, het strand is heel dichtbij, met gratis bedjes en parasols ook aan het zwembad kan je fijn liggen en meedoen met activiteiten er was een kinder club dus rustig aan het zwembad het personeel is kei vriendelijk

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2018

redelijk tot goed

Wij zijn beide vegetarisch en met een all inclusive was het toch lastig om voldoende gevarieerd en lekker te eten mn het diner viel erg tegen als je geen vlees/vis eet!!!!! op zondag flink last gekregen van diarree en zodoende zondag al geen lunch diner of maandag ook niets gegeten.Weet niet of dit komt omdat ik toen wel wat gegeten had van de salade bar en weet niet of dit kan ivm wassen in water van daar??!!!

Laatst bijgewerkt: 4 december 2017

Een prima hotel, maar eenvoudig. Personeel is vriendelijk. Eten is eenvoudig. Animatie is erg enthousiast & doet z'n best om iedereen te vermaken.

Laatst bijgewerkt: 28 november 2017

Nooit meer, echter wel Agadir

Kamer 5015, verouderd maar wel schoon. Uitzicht op reuzenrad en zee.Veel geluidshinder v.d.wegen! Mooi terras met uitzicht op zee. Zeer vriendelijk personeel.Strand te bereiken vanaf terras met trap, 74 treden! Privéstrandje, zonder bar, lekker rustig. Zwembad koud en animatie, harde muziek. Eten: ontbijt goed (weinig fruit en geen yoghurt), Lunch: deden wip strand of op boulevard. Diner: een crime, altijd hetzelfde, pasta en rijst overdone, wel altijd salades. Dessert: weinig fruit, geen yoghurt of ijs. Dus veel uit eten geweest. Heb hierover geklaagd en formulier ingevuld, benieuwd of ik nog wat hoor!

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2017

niks special

annimatie team was lastig . personnel van bar deed niet hun best

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2017

Waardeloos personeel

Animatieteam is waardeloos. Ze zijn plakkerig en kleverig bij vrouwen en denken dat ze alles kunnen flikken om je zogenaamd te entertainen. Ik heb een klacht ingediend bij de manager. En de zogenaamde shows die ze iedere dag geven stelt ook niets voor. Bezetting van bar personeel is zeer slecht. Bij de pool bar zat ik soms 5 minuten te wachten om een drankje omdat er niemand aanwezig was.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2017

wenselijk hotel

is een oud hotel douches en slaapkamers zouden vernieuwd mogen worden.

Uitzicht kmr 5015
Zon en Zee Agadir