Argana reviews

Zeer mooi

Super mooie plek. Zeer aardige mensen. Lekker eten. Zeer mooie uitzicht

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2020

Het is een leuk hotel.

We zaten in een kamer die uitkeek of een steegje, hier kwamen scooters en auto’s voorbij dus weleens herrie vroeg in de ochtend. De kamer zelf was prima.

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2020

fijn hotel

goed schoon, iedereen staat voor je klaar, heerlijk zwembad

Laatst bijgewerkt: 14 januari 2020

uitstekend

personeel heel vriendelijk ze mogen hun salaries wel verhogen, goed geholpen door Omar en een hele lieve dame genaamd Meriam top.

Laatst bijgewerkt: 13 januari 2020

Uitstekend

Vriendelijke personeel en ze verdienen een salaris verhoging, wij zijn goed geholpen door Omar en een hele lieve dame genaamd Mariam super lief vriendelijk, ligging is perfect alles is vlakbij.

Laatst bijgewerkt: 21 december 2019

prijs/kwaliteit prima

Hotel is prima, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 19 mei 2019

Hotel met uitstekende service, maar gedateerde kamers

Het is genieten in hotel Argana, de mensen zijn stuk voor stuk vriendelijk en gastvrij en geven je een super verblijf. Het eten is er eenvoudig maar heerlijk. De kamers zijn schoon, maar verouderd, maar het prachtige uitzicht op zee maakte alles goed!

Laatst bijgewerkt: 26 maart 2019

Een redelijk hotel met een mooie tuin/zwembad/ligbedden

Voor de 4 e keer in Argana. Merken wel dat het hotel verouderd. Vooral de vloerbedekking op de verdiepingen HOOGNODIG aan verv. toe. Liften gebrekkig (oud). Vooral in de omgeving tot diep in de nacht (4 a 5 uur) ernstige geluidoverlast van discotheken en Mabroukhotel in de omgeving. Hierover ook geklaagd bij receptie. Fantastisch klimaat en fijne stad om te zijn, jammer van bovenstaande geluidsoverlast. Wel in de omgeving gekeken naar ander hotel.Mooie boulevard om te wandelen.

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2018

Mooi hotel en erg vriendelijk personeel, willen je altijd verder helpen. Kamers erg schoon.

Gemoedelijk hotel met vriendelijk personeel, ze zijn altijd bereid iets extra te doen om je verder te helpen. Ontbijt ook prima, voldoende keuze, helaas geen Marokkaanse thee of een gekookte eitje bij het buffet, maar geen probleem, eenmaal gevraagd krijg je het dagelijks vanzelf aangeboden. Kamers zijn super, fijne bedden en dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken. Qua animatie zag het er rustig uit maar dit kan te maken hebben met het seizoen (juni) en de verbouwingen die binnen het hotel gaande zijn. Dit was overigens een minpunt want bij aankomst blijkt dat het zwembad gesloten is (zonder dat dit gemeld was). Ze zijn bezig het terras te bestraten en dit geeft ook de nodige geluidsoverlast, ook in de avond/nacht. Ik snap dat verbouwingen noodzakelijk zijn maar het niet melden ervan heb ik als een minpunt ervaren. Gelukkig werd het zwembad woensdag geopend (bij aankomst op zondag) en werden de werkzaamheden ook minder en waren de nachten rustiger. Op onze kamer veel geluid van de doorgaande weg maar heerlijk geslapen door de goede bedden. Voor de prijs in verhouding tot de kwaliteit, super! De werkzaamheden zijn gelukkig maar tijdelijk en helaas tijdens ons verblijf (helaas niet gemeld door prijsvrij, dat vind ik wel een minpunt). Ik beveel dit hotel zeker aan.

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2018

Geen 4 sterren waard

Afgelopen week zijn wij in Argana verbleven. Doordat ze een renovatie hadden aan het zwembad was er 3 dagen lawaai van gedril naast het zwembad. Dit werd niet gemeld aan gasten en er werden geen alternatieven geboden. Ook werd onze kamer niet schoongemaakt. Nadat we dit hadden aangegeven zei ze receptionist die ons ook had ingecheckt, dat we onze sleutel moesten inleveren wanneer we het hotel verlieten. Dit was ons helaas nooit verteld. Bedden zijn kwalitatief niet goed. Ook was het strand niet 500 meter van het hotel. Ontbijt was voor Europeanen weinig keuze. Ei, brood, toast, alleen jam en vlees als beleg.

Uitzicht vanaf balkon
kerst in eetzaal