Agadir Beach Club reviews

3,5

Laatst bijgewerkt: 28 maart 2023

Oud resort, maar fijn locatie en vriendelijke mensen en lekker eten

Oud resort, maar fijn locatie en vriendelijke mensen en lekker eten. Geen wifi bereik in je kamer, toilet en bad heel oud, valt bijna uit elkaar.

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2020

Erg groot, dus voor ieder wat wils!

Personeel is zeer vriendelijk! Kamers zijn goed en het eten en drinken is makkelijk en lekker. Het zwembad is precies groot genoeg en het strand is maar een klein stukje lopen. Kortom een top vakantie gehad hier!

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2020

Hier weten ze wat vakantie is. Alles wordt voor je geregeld.

Ligt pal aan boulevard met prive strand. Mooie kamers en ook de overige ruimtes zijn zeer royaal en mooi ingericht. Eten en drinken is perfect geregeld.

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2020

goed hotel

ik zou zo er weer heengaan. goed eten. niet veel nederlanders.

Laatst bijgewerkt: 1 januari 2020

Mooi en erg schoon hotel

Zeer netjes en erg vriendelijk personeel, ontbijt is ook ruim in keuze

Laatst bijgewerkt: 8 november 2019

We komen er al ongeveer 10 jaar ,soms twee keer per jaar. Dus dat wil toch wel wat zeggen. Het is alleen jammer dat het hotel verouderd is , zo ook de kamers. En alles daardoor niet optimaal functioneerd. Maar het personeel is uitermate vriendelijk, en we komen daarom ook elke keer weer graag daar. We zijn net twee dagen terug , en gaan snel weer.

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2019

Oude gedateerde kamer

Vooral veel gedateerd. Ontbijt,lunch en diner veelal hetzelfde. Iets meer variatie kan geen kwaad.

Laatst bijgewerkt: 8 april 2019

Goed gelegen gastvrij hote

Met de ligging gelijk aan de boulevard kun je makkelijk de winkels en restaurants bereiken. Nette kamer die net een update gehad heeft waardoor alles weer fris was. Leuke bar met elke avond entertainment door o.a een live band waarop lekker gedanst kon worden. Het was nog rustig in het hotel, maar de animatie was al volop aanwezig. Echt een topteam dat zijn best deed de gasten te vermaken met aquarobic, darten, French bak is en tafeltennis. Complimenten, komen graag nog eens terug

Karin van Hamersveld
Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2018

prima verzorgd hotel op een mooie locatie aan de boulevard

wij zijn hebben 4 dagen verbleven in dit hotel na een rondreis door zuid Marokko. Omdat wij 'maar' 4 dagen hier verblven, konden wij geen gebruik maken van de andere restaurants, ipv het buffet restaurant. Dit was ons echter niet medegedeeld. dus een ververlende ervaring, toen wij eenmaal aan ons diner zaten! Uit eindelijk netjes opgelost door het pesroneel. Wij hebben dit als een prima hotel ervaren. Echter een klein minpuntje: omdat wij pols bandjes droegen vd de all inclusive formule, werden wij niet geheel netjes geholpen door het personeel 's avonds in de (coctail) bar. Voor andere gasten met all inclusive bandjes het zelfde. De andere gasten, zonder all inclusive bandje, werden duidelijk sneller en vriendelijker geholpen.

Laatst bijgewerkt: 17 november 2017

Iets gedateerd hotel net karig ontbijt

Bij inchecken kregen we niet direct toegang tot de kamer. Eerst was het verhaal dat de kamer nog niet klaar was, vervolgens dat ze geen reservering hadden en toen weer dat de kamer niet klaar was.. Na een uur wachten met stemverheffing naar de manager gevraagd. Na enige tijd bleek dat Sahara Tours de reservering niet had doorgegeven. Dit werd alsnog gedaan en we konden naar onze kamer. Bij latere navraag bij de host van Sahara Toyrs werd gezegd dat er een computerstoring was geweest. Kortom een vervelend begin.

Lobby
Uitzicht